Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. februar 2002 - 18:48 Der er 10 kommentarer

Fjerne kant om radio buttons

Hvordan fjerner jeg kanter om Radio buttons ?
på min side.
se http://lars.myftpsite.net/public/index2.php

Håber i kan hjælpe
Avatar billede boris Mester
26. februar 2002 - 19:09 #1
Prøv med:
<input type="Radio" name = "etellerandet" style = "border-style:none;">
Avatar billede zeroxer Nybegynder
01. marts 2002 - 12:59 #2
border "0"
Avatar billede zeroxer Nybegynder
01. marts 2002 - 12:59 #3
og lars.. hvis jeg ikke få de 15 points så melder jeg misbrug i dette spørgsmål! ;)

mvh. zer0x
Avatar billede boris Mester
01. marts 2002 - 13:11 #4
Jeg har skrevet følgende til eksperten om ovenstående:
"Jeg bryder mig ikke om den tone, der er blevet udvist fra bruger "zeroxer".
Det kan ikke være rigtigt, at man på forhånd truer med at "melde misbrug", hvis man ikke får accepteret sit eget svar som det mest rigtige.
Hvad vil i gøre ved det?

Venlig hilsen

user "boris"
"
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. marts 2002 - 13:13 #5
zeroxer> så læg et rigtigt svar, ellers er det da først misbrug...
boris> du skal ikke have mellemrum i din css,
style="border-style:none"
men hvis man ikke definerer noget kommer der heller ikke nogen border, men hvis det ser sådan ud style="border-style:dashed" kommer der en stiplet border
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. marts 2002 - 13:16 #6
klapper af boris

og som jeg siger, man kan heller ikke få point for noget der er ikke virker
Avatar billede boris Mester
01. marts 2002 - 13:16 #7
Ok ztyxx.
Fin kommentar.
Jeg har dog testet mit svar og det virkede. men syntaksen skal selvfølgelig overholdes!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. marts 2002 - 13:18 #8
boris :-)
Avatar billede boris Mester
01. marts 2002 - 13:20 #9
Jeg trækker mig ud af denne diskussion, for det er ikke sjovt at deltage på Eksperten med kommentarer som den fra zeroxer. Jeg håber, at Lars kan bruge noget af det og giver sine points til den rigtige og at Eksperten gør noget for en lidt bedre tone her på stedet. God fornøjelse.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. marts 2002 - 13:21 #10
good point boris

/ztyxx
over & out