Avatar billede ole4 Nybegynder
26. februar 2002 - 18:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog

Hey!

Jeg er ved at lave websted... Men jeg står og mangler en gæstebog til mit websted... Det behøves ikke være en eller anden sto og fornem en... Den skal bare virke...
Avatar billede t.thoft Nybegynder
26. februar 2002 - 18:11 #1
du kan hente en hos www.alxnet.dk der skulle du selv kunne designe din gæstebog og det er gratis.
Avatar billede repsac Nybegynder
26. februar 2002 - 18:12 #2
Har du mulighed for PHP?

Så findes der en php-tutorial på www.webcafe.dk som slutter med at du kan hapse en gæstebog.

Sæt under alle omstændigheder antallet af point ned til 30! - 200 er til et super-ultra svært spørgsmål.

Se evt. også på www.hotscripts.com osv...
Avatar billede repsac Nybegynder
26. februar 2002 - 18:14 #3
De eksempler jeg har givet er til hvordan du får en gæstebog liggende på din egen side.

Du kan også vælge at have det hele liggende på en ekstern server. Det er nok nemmere at sætte op hvis du ikke har styr på php osv.

www.wservice.dk finder du en gratis gæstebog som du kan benytte hvis du ikke ønsker at have den liggende på dit websted.
Avatar billede ole4 Nybegynder
15. marts 2002 - 14:12 #4
jaja... har sendt en mail til migselv...!
Avatar billede ole4 Nybegynder
15. marts 2002 - 14:12 #5
jes jes