Avatar billede motu Nybegynder
26. maj 2000 - 00:43 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

SEJ SIDE

Nu skal i se gutter.. den ultimative
webdesign hp.http://users.cybercity.dk/~bcc28085/frames.html

Avatar billede stigc Nybegynder
26. maj 2000 - 00:48 #1
utroligt!
Avatar billede tommyv Nybegynder
26. maj 2000 - 01:05 #2
Det er da vist et herre godt eksempel på hvordan man ikke gør :)
Avatar billede kbruun Nybegynder
26. maj 2000 - 01:58 #3
Jeg har brugt en halv dag på at læse i en bog der hedder "HTML på 10 minutter" - ærlig talt så tror jeg, at jeg kan gøre det bedre !
03 m pil ned @ 13
Jeg kan desværre ikke give dig 00 da du i det mindste er mødt op :o)
Avatar billede occo Nybegynder
26. maj 2000 - 04:45 #4
Kære Allan. Jeg synes det er synd for dig, at din kæreste lever i Slagelse, så du skal spilde din tid i Randers med at etablere eget firma med speciale i web-design. Dette er nemlig spild af tid for dig. Din egen hjemmeside kan ligestilles med de fleste nybegynderes. Den indeholder en mængde vidt forskellige emner - uden sammenhæng. Den indeholder en masse blink og andet flimmer, der fuldstændigt ødelægger læserens mulighed for at koncentrere sig om indholdet. Kort sagt: "Hvis du vil gøre dig noget håb om at skulle udarbejde velfungerende og layout-mæssigt indbydende web-sider for andre, så skal du starte helt forfra".
Herudover ville du tjene nogle points (selv om du jo ikke selv udbyder mange til os for at hjælpe dig ;-), hvis du viste evne til at arbejde med DHTML, ASP/PHP m.v. så dem du gerne vil arbejde for, kan få et moderne design og desuden (allervigtigst) kan hente/gemmedata i databaser.
Tab nu ikke modet, men deværre : 03@13 fra mig også.
P.S.: Du behøves ikke tage mig med i betragtning, når du skal uddele dine mange points for denne vurdering.
Avatar billede manon Nybegynder
26. maj 2000 - 05:09 #5
*LOLOL*

Undskyld - jeg griner - ikke af dig MOTU, men bare hele seancen - både her og på din hjemmeside.

Hvis jeg må give dig et godt råd (såfremt du ikke tager pis på os alle - det kunne jo være *GG*) - lav din helt egen personlige hjemmeside først - om et emne der er aktuelt på internettet eller hvad der nu beskæftiger mange - få dine hits (betyder besøgende) og lær af deres mails de vil skrive til dig.

Køb bøger og læs - prøv alle scripts der findes - noget er skidegode, men ufattelig dårlige for surferen. Hvor mange tror du gider at skrive deres rigtige navn i din velkomstbox ? Måske 1 ud af 10.

Surferen skal kun fjerne hånden fra musen hvis han skal skrive en mail til dig - eller skal surferen have mulighed for at klikke sig igennem dine sider.

Lær HTML - eller i det mindste find ud af hvad hvad står for, så for du nemmere ved at redigere scripts.

Når dette er sket - lær ASP eller PHP ligesom OCCU skriver.

Hvis du ikke tager gas på os og det virkelig er din 1. side, så må det fint nok - du skulle bare have set min *LOLOL* - men som firma er det ikke godt nok! Beklager!

Et godt tip! Gå ind på http://www.jubii.dk og klik på "Nye links" mindst en gang hver uge og ser alle nye sider der er lavet - dette vil give dig en lille fornemmelse af, hvor designet og trenten bevæger sig hed.

Held og lykke med projektet.

\manon
Avatar billede manon Nybegynder
26. maj 2000 - 05:11 #6
ups ...designet og trenten bevæger sig henaf.
Avatar billede motu Nybegynder
26. maj 2000 - 08:28 #7
hehehe...det er ikke min site ;=).
Avatar billede motu Nybegynder
26. maj 2000 - 08:33 #8
jeg måtte bare vise den herinde, da jeg
grinte i 2timer i træk efter at have set den.
Avatar billede douglas Nybegynder
26. maj 2000 - 09:10 #9
3. gang den side bliver linket til fra eksperten... Men det er sq stadig lige sjovt :)
Avatar billede prodic Mester
26. maj 2000 - 09:33 #10
Gad vide om jeg virkelig var den eneste der stemte på Allan's homepage til Det Gyldne @.

kharder : HTML på 10 minutter. Så kunne du lave det her. http://bodil.hjem.wanadoo.dk/ - ligger i skarp konkurence med Allan's.
Avatar billede fico Nybegynder
26. maj 2000 - 10:18 #11
00@13 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Avatar billede ahl Nybegynder
26. maj 2000 - 10:40 #12
10@13

For dårligst design!
Avatar billede graae Nybegynder
26. maj 2000 - 10:57 #13
fedt design, allan ...

er især vild med dine gif-animationer, dine frames og dit gode farvevalg !..

11@13
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. maj 2000 - 12:06 #14
Taget fra siden: ".. i en opløsning på 600 x 800 i mindst 15 bit farver..."

Det må da være en joke side ... jeg aldrig set en skærm der kan tage en opløsning på 600x800 (*lol*) og i 15 bit's farver..

13@13 for jordens DÅRLIGSTE design & ide.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. maj 2000 - 12:11 #15
Okay folkens!! Gør jer selv en tjeneste og klik ind på hans "Om mig" side!! Der ser man tre tabere. Ham selv som ligner en dødsmetal wannabe der praler af sin comp. (COMPUTER: PII-450 mhz, 128 mb RAM, 45 gb harddisk, 40x mitsumi cd-rom, Windows 98 (dansk)), hans kæreste og en af hans venner som han mødte i "et aktiveringsprojekt i sommers", og så står der grinagigt nok:

"Min drøm er at komme til at arbejde med edb, lige i øjeblikket er jeg ved at starte mit eget firma til webdesign."

KEEP DREAMING!!!
Avatar billede azeam Nybegynder
26. maj 2000 - 12:40 #16
Allans hjemmeside har flureret på diverse nyhedsgrupper og andre steder det sidste ½ år, og hver gang jeg støder på den, kan jeg ikke dy mig.
Jeg skal bare ind og grine af ham igen.

Personligt syntes jeg at det sjoveste ved siden er det ekstremt girmme billede af ham og hans bøsseven!

03@13

p.s. Jeg vil tro at det er den cybercity site der er mest besøgt.
Avatar billede kbruun Nybegynder
26. maj 2000 - 12:48 #17
Han er jo en fucking freak !!!
Klokkeren fra Notre Dame *GGGG*
Avatar billede evers Nybegynder
26. maj 2000 - 15:41 #18
Jeg ved sku ikke...
Jeg tror at MOTU tager pis på os. He he he
Men lad os dog høre fra MOTU om dette er hensigten
Avatar billede manon Nybegynder
26. maj 2000 - 16:34 #19
*LOLOLOL*

jeg ligger stadig flad af grin *GGG*

Desværre ved man jo ikke om manden er virkelig - for så er det synd - eller om det er nogen der gasse os - for så er det sgu´ cult !! *LOL*
Avatar billede martin100 Nybegynder
26. maj 2000 - 16:41 #20
giv nu manden en chance ...!
Avatar billede lee Nybegynder
26. maj 2000 - 16:42 #21
ja den side kan simpelthen ikke være alvorligt ment.... Hvem er Allan B. Jensen ???  *LOL*
Hvis dette er en joke, er det nok den mest gennemførte jeg har set her på nettet *GGG*
Avatar billede motu Nybegynder
26. maj 2000 - 17:41 #22
Manden eksisterer, kender ham skam ikke.
Jeg synes bare det er synd, hvis han virkelig regner med at blive noget indefor edb :=).

btw..har i kigget under evil stuff..LOL..
Avatar billede kbruun Nybegynder
26. maj 2000 - 19:21 #23
Ja huuuhuuu...scary !
Avatar billede douglas Nybegynder
27. maj 2000 - 14:11 #24
Burde der ikke findes steder på nettet, hvor man kan stemme om de grimmeste/dårligste/indholdsfattigste sider?
Avatar billede geek0 Nybegynder
29. maj 2000 - 12:48 #25
Jeg har også været inde på den før.
Den slår ægyptisk webdesign 100%
hehehe