Avatar billede admit Nybegynder
26. februar 2002 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælpppppp ..asp

Er der nogel der kan hjælp mig med.
Hvordan jeg kan laver en distributionsliste på Exchange Serveren som jeg kan melde folk til og fra. Gerne automatisk fra asp på vor hjemmeside.
Jeg skal bruge en liste, lad os kalde den Nyhedsbrev, som der kun kan sendes til af udvalgte brugere i Active Directory Så skal jeg bruge en liste som der kan sendes til af dem der er i listen og ingen andre uanset om de er i Active Directory eller ej. Kald den: lundlisten
Det er til brugere familiens sommerhus.

er der nogel der have en ide hvordan kan det lag sig gøre....
Avatar billede admit Nybegynder
08. oktober 2003 - 18:36 #1
lukker
Avatar billede fet321 Nybegynder
08. oktober 2003 - 21:45 #2
-
Avatar billede admit Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:34 #3
fet321

jeg har lige ignorere dig, så ved du godt hvad det betyder, ikke (exp pro)
det betyder jeg hør aldrig fra dig mere.
så f-d og . til evighed..
Avatar billede fet321 Nybegynder
09. oktober 2003 - 08:37 #4
Jeg går vist ikke rigtig glip af noget i den forbindelse.