Avatar billede first-8 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Banjos Likørstue > Kom nu Kenned

Goddag alle eksperter.

Har lige et spørgsmål, som jeg mener passer bedst ind i denne kategori..
Jeg ved ikke, om der er nogen der så 2. program i den nye sæson af Banjos Likørstue (Hvilket jeg mener er et KNALDgodt program ;D)
Men det handler om, at Kenned laver et "hit" med gruppen SmallTalk, og de bruger så et beat (det med guitaren), som jeg synes jeg har hørt før. Men hvad hedder den sang, som det bliver brugt i?

Hvis i ikke har hørt sangen før, kan i høre den her:

http://www.dr.dk/skum/_arkiv/banjo/komnukenned.ram

(Det kræver RealPlayer at høre den)

Mange tak ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. februar 2002 - 14:12 #1
er det ikke noget Destinys Child eller noget i den retning
Avatar billede first-8 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:33 #2
Det kan da egentlig godt være - Men jeg leder efter både titel og kunstnernavn ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. februar 2002 - 14:35 #3
det er sq da Craig David, kan ikke lige huske titlen
Avatar billede first-8 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:39 #4
Hvis du tænker på nogle af de numre der er på Born To Do It, så ta'r du fejl ;) Jeg har selv den skive. (Jeg forestiller mig, at du tænker på Fill me in, eller sån noget)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. februar 2002 - 14:41 #5
jeps det var vist fill me in jeg tænkte på, det lyder da som den gør det ikke ??
Avatar billede first-8 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:52 #6
Nej, eller jo, det kan godt være den LYDER som den, men det ER ikke den ;)
Avatar billede martindukz Nybegynder
27. februar 2002 - 14:03 #7
India arie hedder sangeren
Avatar billede first-8 Nybegynder
01. marts 2002 - 23:07 #8
Tark martindukz! Sorry for ventetiden, men min morpheus var nede, så jeg kunne ikke checke om det passede! Men tak igen!
Avatar billede first-8 Nybegynder
01. marts 2002 - 23:09 #9
... Forresten hedder sangen "Video" ;)