Avatar billede emjay Nybegynder
25. maj 2000 - 21:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dvd-drev med et problem

Jeg har et dxr2 dvddrev, som ikke kan læse dvd'er, men alt mulig andet på skive. på et tidspunkt læste den i 10 min, inden den atter stoppede. Hvad kan der være galt????
Avatar billede denniss Nybegynder
26. maj 2000 - 10:30 #1
Er der garanti på drevet, så få det byttet hurtigt muligt.

Virker det i andre maskiner ?

Jeg vil tro at det er ude af sporing, altså noget man ikke selv kan gøre noget ved.
Avatar billede emjay Nybegynder
26. maj 2000 - 14:24 #2
der er ikke garanti længere. og det virker ikke i andre maskiner.

Avatar billede denniss Nybegynder
26. maj 2000 - 14:31 #3
så er det garanteret ude af sporing... evt. kan du prøve at puste luft derind, men tror ikke at det virker.

Desværre.
Avatar billede emjay Nybegynder
26. maj 2000 - 19:16 #4
Kom med lidt info omkring det der "ude af sporing", så skal du nok få dine point.
Avatar billede gonzoo Nybegynder
30. maj 2000 - 14:53 #5
det vil sige at den laser i drevet, som svarer til en pickup på en pladespiller er enten støvet eller ude af sporing, det vil igen sige den står ikke så nøjagtig i afstand eller vinkel over din dvd skive så den kan læse cden