Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 10:14 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Grafik

Davs...

Kan du lave en Baggrund Med menu i Til en side om Rummet Håber der er en der kan lave det inden Klokken 14 00

i må selv finde ud af Hvordan det skal vær og Hvor stort det skal vær

Der er 100 Point til den der kan lave det
Avatar billede muozer Nybegynder
26. februar 2002 - 10:16 #1
har du prøvet photoshop..... Genius AppZ
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 10:21 #2
Ja men jeg vil have jer til og lave et Fordi jeg er ikke så God til Grafik
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 10:29 #3
Hvad skal der stå i denne menu? Er det kun et billede af rummet og så'n, du ønsker?
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 10:31 #4
Ja og så en Tom Menu
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 10:45 #5
-daniel- du bliver nødt til at præcisere dine ønsker.

Hvor stort skal billedet være? Jeg kan lave et billede i bannerstørrelse der fylder 200 MB, men det er nok ikke DET du skal bruge. Fortæl hvilken størrelse du ønsker, eller i det mindste HVAD billedet skal bruges til. Skal det være på en hjemmeside, til en Powerpoint præsentation, til Access eller noget helt fjerde?

Hvor vil du have denne menu henne, hvor mange felter skal der være i denne menu - hvad skal der stå i den, skal den linke til noget? Hvilke farver havde du tænkt dig?
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 10:48 #6
hjemmeside

Og ja det må bare ikke fylde mere en 500 MB

I Menu'en skal der kunne stå

Om rummet
Om os
Billder
GæsteBog
Kontakt

Er det nok ?
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 10:49 #7
Billed skal vær lige så store som det her jeg lige Finder +
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 10:50 #8
Det skal vær lige så stort som det her Billed

http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/duzer.htm
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 10:56 #9
OK.. jeg prøver lige..
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 10:57 #10
Jaja
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:17 #11
Så har jeg noget klar. Jeg har ikke skrevet teksten, men jeg har lagt menuen øverst til venstre, som I forhåbentlig kan se.

Der er noget galt med firewallen lige nu, så jeg kan ikke uploade noget billede, men gi' mig din e-mail, og jeg skal fluks sende dig et eksemplar af billedet.

Det er lavet i Photoshop og du kan også få PSD filen, hvis du vil.
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:18 #12
Ok Min e-Mail er Daniel@duzer.dk

Bare sig når du har sendt
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:28 #13
Sender du den eller hvad ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:29 #14
Nu er den sendt, så du får den nok i løbet af et par minutter.
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:30 #15
Ok Ser lige om den er Kommet ;]
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:31 #16
jpg delen fylder ca. 54 KB. PSD filen fylder 1,8MB. Jeg lægger det ud på min egen FTP i eftermiddag, da jeg lige nu er på arbejde, OG FAKTISK BRUGTE NOGET AF MIN PAUSE PÅ AT LAVE DETTE BILLEDE!!! :o)
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:31 #17
Det var ikke lige det som jeg ville have ! Og hvor Er menu'en ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:34 #18
Som jeg skrev til dig før - jeg har ikke skrevet noget tekst på, det mener jeg at du selv kunne klare, og det var heller ikke i dit spørgsmål.

Menuen er øverst til venstre, den er lidt transparent, og går sammen med bagrgundsbilledet.

Men hvis ikke det var det du havde tænkt, hvad var det så du havde tænkt? En mere fremtrædende menu?
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:35 #19
Ja og det skal ikke vær så meget ude i Rummet kan du lave det ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:35 #20
Du skriver jo selv "Ja, og så en tom menu", så jeg mente at du selv vil føje menutekst på?!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:36 #21
Et mindre iøjenfaldende rum.. så gerne...
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:38 #22
2 sec så finder jeg en side Som det skal line lidt OK
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 11:39 #23
Det skal line lidt www.frederikbb.dk
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:45 #24
Så er den sendt til din mail...

og nu vil jeg holde noget frokost ;oP
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 11:47 #25
skarpe kanter på hjemmeside har aldrig været min kop te, og jeg synes ærlig talt at www.frederikbb.dk trænger til at gøre gevaldigt meget mere ud af sin hjemmeside. Det er ikke en jeg vil bruge for mange sekunder på.. beklager.

Men jeg håber dog at du kan bruge billedet... ellers er det bare ærgerligt :o/

Der er grænser for hvor meget tid jeg kan afsætte for det her.. Jeg får normalt penge for det :o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 12:54 #26
hvaa ' kunne du bruge noget af det, eller?
Avatar billede cdc Novice
26. februar 2002 - 14:10 #27
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 17:13 #28
FastWrite nej desvære Og CDC Heller ike dit men Prøv og lavet noget nyt
Avatar billede cdc Novice
26. februar 2002 - 17:25 #29
Har ikke tid, og heller ikke, da du ikke kommer med nogle idéer til hvad du ønsker, universet er uendelig, og jeg gidder ikke at spilde min tid på at prøve på noget der er umulig. Kom med nogle forslag og idéer så vi kan se hvad du ønsker....
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 18:25 #30
Det er Bliver hvist ike til noget
Avatar billede cdc Novice
26. februar 2002 - 19:20 #31
Daniel-> prøv at flydt lidt på de små grå, så ville alt være lidt nemmer at have med at gøre.....
Avatar billede -daniel- Nybegynder
26. februar 2002 - 19:52 #32
Hvad mener du /CDC

Kan du lave  http://www.eksperten.dk/spm/178173

Så ville jeg blive Glad