Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. februar 2002 - 01:22 Der er 18 kommentarer

Morpheus 2.0 skulle være ude nu !!!

Den nye version af morpheus skulle være ude nu.
Men deres Hjemmeside virker sku' ikke (tror de uploader)
Prøv at start jeres gamle version. Den siger get an Update from www.musiccity.com
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. februar 2002 - 01:23 #1
Hva' faen rager det os !? Det kan folk vel selv finde ud af !?
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 01:24 #2
slap dog af invisibleman. Måske skulle du bare leve lidt op til dit navn istedet...
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. februar 2002 - 01:31 #3
Ja det vil jeg da også mene.

Eksperten.dk er et Forum og ikke nogen satans gryde
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. februar 2002 - 01:38 #4
Eksperten er et sted hvor folk kan få hjælp hvis de har et spørgsmål/problem. Det er ikke en opslags tavle!
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. februar 2002 - 01:43 #5
Hvorfor er der altid så mange sure mennesker på eksperten.dk

Jeg fatter jer ikke, som om i ikke har andet at gøre end at vrøvle
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 01:45 #6
invisibleman: Jaja, og? Er du meget generet af dette?
Når der er spørgsmål jeg ikke gider at kommentere/svare på, så trykker jeg på tilbage knappen, istedet for at skrive hvor åndsvagt spørgsmålet er! det er der nok personer herinde der gør i forvejen...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. februar 2002 - 01:46 #7
Jeg kan ikke tage folk seriøse der ikke bruger sitet her som det var ment.
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. februar 2002 - 01:47 #8
Jeg vil nu råde did til at bruge backspace
Avatar billede prodic Mester
26. februar 2002 - 01:55 #9
I henhold til reglerne :
"Eksperten skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for information, der kan bruges til ulovlige formål."

så kan det næppe være specielt fordrende for eksperten.dk at informere omkring nye updates til et program der ikke ligefrem er berygtet for at være hovedcentral for udveksling af Moster Ida's bageopskrifter og Fætter Finn's nyeste billeder fra sommerhuset.

Vi tager lige en regel mere :
"Alle links som der refereres til, skal være til ordentlige sites, som ikke indeholder uvæsentligt."

Sitet er såmænd meget pænt, men vi taler jo ikke ligefrem om en ny udgave af et "lovligt" program som kunne være i alles interesse af høre om. De folk der bruger det skal skam nok finde ud af det.

Så bart, skynd dig at lukke spørgsmålet inden folk farer i flint og vi kan dermed forsøge at undgå en af de evindelige debatter som pt. er Eksperten.dk's kendetegn. Lidt en skam at det er kendetegnet og ikke det høje niveau der tidligere var kendetegnet blandt brugerne.
Avatar billede fcs Novice
26. februar 2002 - 01:57 #10
Prodic>> Well said ;-)
Avatar billede lennart Nybegynder
26. februar 2002 - 02:03 #11
nu er det lige sådan at disse programmer også kan bruges til lovlige formål
jeg skal selv have noget af mit egen musik på grokster
!!!!!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. februar 2002 - 02:05 #12
Nå !? Men E. er ingen reklame sølje!
Avatar billede lennart Nybegynder
26. februar 2002 - 02:08 #13
nu er det hellere ikke sådan at der nogensinde er nogen der har fortalt om at der er kommert en ny version af ie !
det skal de folk der bruge det program da nok også kunne  finde ud af at der er kommet en ny version !!!!!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
26. februar 2002 - 02:18 #14
lennart : Der er nok en *smule* forskel på IE og Morpheus... nemlig måden hvorpå de hovedsageligt bruges.
Du vil vel ikke påstå, at Morpheus hovedsageligt bruges til lovlige formål, vel?
Avatar billede lennart Nybegynder
26. februar 2002 - 02:23 #15
min ie bliver brugt ligeså lovligt som min Morpheus :) så jeg kan ikke se noget problem !
Avatar billede dmcn Praktikant
26. februar 2002 - 02:25 #16
At din gør betyder vel næppe at alle gør. :)
Avatar billede lennart Nybegynder
26. februar 2002 - 03:06 #17
jo :) den gør !
hvad du ikke ved er at jeg har arbejdet for microsoft og det lavede jeg lidt fusk ved det dersens ie 6 program så det kom til at fungere lige som det der seti bare med at den hjælpe med at finde ulovlige prgrammer til mig istedet :)

mmm
måske jeg bare skulle gå i seng har det ikke så godt (;*)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. februar 2002 - 15:30 #18
Hvad er det du siger lennart, har du gjort så man kan finde software med IE 6