Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:15 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Design til salg. . .

Hej!

Jeg vil gerne "købe" et design da det ikke kører så godt for mit eget design. . .

Håber der er nogen der har nogle gode forslag:-)
Avatar billede tower-news Nybegynder
25. februar 2002 - 22:17 #1
Det points og penge eller bare points?
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:18 #2
Points:-)
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. februar 2002 - 22:18 #3
ja! for penge eller points?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 22:20 #4
hvad skal det bruges til ??
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:24 #5
Hej!

Jeg vil gerne "købe" for et design for points only! da det ikke kører så godt for mit eget design. . .

Håber der er nogen der har nogle gode forslag:-)

Siden skal bruges til lidt allower. . . Billeder, forskellige emner, Programmer/downloads osv. . . (IKKE CS :)
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 22:25 #6
Det vil sige ikke noget seriøst ?
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 22:25 #7
Jeg kan godt lave  noget til dig!!
Avatar billede cdc Novice
25. februar 2002 - 22:31 #8
http://www.eksperten.dk/spm/177082 så behøver man vel ikke at sige mere...

/cdc
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. februar 2002 - 22:32 #9
Skal det bare være en template?
og hvis det skal, til hvilket program?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 22:34 #10
cdc næh endnu et subnet alt muligt site ;)  dem er der jo heller ikke så mange af
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:34 #11
Michael-rene... Nææ, ikke noget specielt. . .

Jonas- Ja, det må du da meget gerne:-))) Den må gerne være lidt i stil med denne hp;  http://xoops.farsus.dk/modules/news/  (Bare lidt)

Stykket i midten skal bare være et stykke, Ikke delt op ligsom på HP'en foroven. Så skal der være En lille firkant uden om skriften. En til evt overskrift, og en til teskten... Hvis du forstår? På den måde er det oxo lige til at gå til for mig :-D
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 22:36 #12
Nej. jeg forstår ikke.
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:42 #13
/cdc. . . ? Så behøver jeg ikke sige mere ?

Det spørgsmål er ikke det samme som det her! Det er da din skyld jeg har lavet det her spm. Der skal oxo være et galleri af evt. venner/bekendt på quakenet. Men det var jo nok ikke fordi det lige ragede jer. (michael-rene) Det var oxo lige det jeg prøver at undgå, Det med subnet crapet, ved at ha en side der er bare lidt pæn at se på. Så kan jeg oxo side og øve mig lidt på det.

Jeg bruger Homesite. . .
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:45 #14
Jonas-

du kan se på xoops siden, at der er en masse emner på "siden i midten"... Der skal kun stå en ting...
Der skal være en menu både til højre og venstre. . . I midten skal der bare være en box om det man skriver. . .
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 22:50 #15
Okay, men jeg laver det kun for penge, eller 200 points!!
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:53 #16
ja okay... Så tag et screenshot af siden når du er færtig så jeg kan se den.
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 22:57 #17
Ok?
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 23:14 #18
Jeg har lavet noget...
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 23:16 #19
lad os se
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 23:19 #20
2 sekunder...
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 23:21 #21
k:-D
Avatar billede wazzup Nybegynder
25. februar 2002 - 23:27 #22
Nåå... Bliver nød til at se det i morgen. . .

G'nat
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 23:32 #23
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 23:32 #24
God nat  så kan vi andre jo bare se det nu :)
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 23:36 #25
hmmm hvad kan man forvente når man laver det på en time :) jonas prøv at give dig tid til det, syntes du selv du kan forlange 200 point for det der ?
Men på den anden side hvad ville et design koste i den virkelige verden, så man kan jo nok ikke forvente det vilde :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 23:38 #26
1 time? under en halv! men logoet er jo bare noget crap jeg lige lavede så topcellen blev fyldt lidt ud!

Men det der er 200 points værd! jeg kan godt lave andet og meget bedre, men så bliver det ikke kun for 200 points!!
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 23:40 #27
jonas  okay det var heller ikke for at nedgøre dig  kritikken skal man bare tage til sig det er det man lærer af  trusr me :)
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 23:40 #28
trust even ;)
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 23:42 #29
michael-rene: Ja, men hvad ville du selv lave, for 110 eksperten points, som ikke er en skid værd?! :o)
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 23:45 #30
det er jo også det men så skulle man måske lade være  kunne aldrig finde på at vise noget jeg ikke har brugt tid på. Det skader kun en selv, nu har jeg ikke set hvad du kan, så jeg kan jo ligesom kun dømme dig ud fra det her. Men tro mig jeg tager sku hatten af for dem der gider, var også selv hoppet på dette spørgsmål, hvis det var lidt mere seriøst, point begyder ikke så meget, det er glæden ved at udrette noget der driver en :)
Avatar billede wazzup Nybegynder
26. februar 2002 - 14:22 #31
Yo jonas-

Den ser fin ud. . . kan du sende det til mig så får du pointene?
Avatar billede wazzup Nybegynder
26. februar 2002 - 21:15 #32
Hmmm....

Har du ombestemt dig?

*snøft*
Avatar billede wazzup Nybegynder
27. februar 2002 - 20:01 #33
Hvis du ikke har lyst til at sælge dit design, kan du så ikke lige skrive det?
Avatar billede wazzup Nybegynder
27. februar 2002 - 22:02 #34
Hmm. . . Begynder at få nederen på :-/
Avatar billede wazzup Nybegynder
21. marts 2002 - 21:06 #35
Nåå. . .

SPM Lukket! Jonas- , det er lidt skævt bare at skride for en opgave når man har sagt man gerne vil lave den!

:-(((