Avatar billede xpatx Nybegynder
25. februar 2002 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Direct connect

I kender nok alle sammen DC (Direct Connect)
Der har jeg et lille spg til jer.!

Jeg køre i passiv mode men jeg kan godt køre i aktiv men så kan jeg ikke søge eller noget andet.!
Men jeg vil bare sige at jeg køre med windows xp og jeg har kørt med aktiv før men det er min firewall som er indbygget i windows xp der gør sådan så jeg ikke kan have aktiv mode på hvordan kan jeg slukke og åbne for min fire wall svar
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. februar 2002 - 18:15 #1
hvad er der galt i at køre passiv mode da?
Avatar billede xpatx Nybegynder
25. februar 2002 - 18:16 #2
Man kan ikke downloade fra alle ..!
Avatar billede xpatx Nybegynder
25. februar 2002 - 18:25 #3
I HJÆLPER ALDRIG MERE EKSPERTER LUKKER DNENNE NU!
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
25. februar 2002 - 18:27 #4
Lad være med at bruge den firewall der er i XP, den har problemmer med FTP og DC.
Få hellere fat i ZoneAlarm, det bruger jeg med DC uden problemmer har også XP