Avatar billede xpatx Nybegynder
25. februar 2002 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Cs.! Admin

Skal lige have noget hjælp til cs.!
Jeg har 2 pcer der hjemme den første pc vil jeg havde til at køre en ADMIN server i cs for min clan men hvad er comandoerne til fx at få en text frem på skærmen , at fårbyde et våben at det der hjælp mig tak..!

Ps er det så mugligt at jeg kan være admin fra min anden pc og fra alle andre pcer at hele min clan er admin bare fra deres pcer og de kan alt det jeg kan ..?
Avatar billede jadebob Nybegynder
25. februar 2002 - 16:14 #1
Lytter lige med ;D
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
25. februar 2002 - 16:18 #2
Lytter oxo lige med....
Avatar billede 2-maz Nybegynder
25. februar 2002 - 16:26 #3
Du downloader adminmod, fra www.adminmod.org
og derefter konfigurer du server.cfg (dedikeret server) eller listenserver.cfg (ikke dedikeret server)
(Læs guiden der er I filen)
i server.cfg er der et felt der hedder "password_field" den kan så se sådan her ud:
password_field Serverpwd

så i users.ini filen skriver du Ditbrugernavn:dinkode:65535

så når du vil spille laver du en fil inde i cstrike mappen der hedder autoexec.cfg som indeholder:
setinfo Serverpwd dinkode

I din CS genvej tilføjer du så +exec autoexec.cfg

Så skulle den være i vinkel
Avatar billede 2-maz Nybegynder
25. februar 2002 - 16:27 #4
Hvis du vil kunne joine en dedikeret på serveren kan du lave porten om ved at skrive i genvejen til serveren: -port 27016
Avatar billede xpatx Nybegynder
25. februar 2002 - 16:51 #5
Kan du forklare det lidt lettere og give mig et direkte link til at downloade adminmod,,?

Og ps hvis jeg bare laver en server uden at lave det til en fast server kan jeg så lave det samme fx bannde forbyde våben
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. februar 2002 - 17:08 #6
Lytter oxo lige med ;)
Avatar billede xpatx Nybegynder
25. februar 2002 - 18:26 #7
LUKKER DETTTE SPG NU:!
I HJALP IKKE FOR MEGET
Avatar billede 2-maz Nybegynder
25. februar 2002 - 18:34 #8
æv, jeg var lige ved at skrive!