Avatar billede maller Nybegynder
25. februar 2002 - 15:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program til F5

Jeg ved ikke om dette spørgsmål er rettet til Visual Basic men jeg søger et program der kan trykke F5 for mig hvert 6. sekund....Er her nogen der ved hvor jeg kan dl sådan et??

Hvis det ikke er muligt at jeg kan hente programmet, og en af jer så skal lave det så vil jeg selvfølgelig give flere poits...

/Martin
Avatar billede zatter Nybegynder
25. februar 2002 - 15:10 #1
skal du lave noget imens dette skal foregå?
Avatar billede zatter Nybegynder
25. februar 2002 - 15:13 #2
nå vis ikke så lan en makro, så skal du bare downloade et program som ez makro tror jeg det!!! kan ikke lige en adresse hvor du kan downloade det men vis du søger efter det i en eller anden søgemaskine så skulle det ike være noget problem at finde!!!!
Avatar billede zatter Nybegynder
25. februar 2002 - 15:15 #3
SÅ lav*
Avatar billede maller Nybegynder
25. februar 2002 - 15:18 #4
Ok takker jeg kigger lige på det :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. februar 2002 - 16:08 #5
jeg har ikke lavet et :) dog med et andet formål (deraf navnet) men som kan gøre præcis hvad du spørger om...)

programmet hedder totray,
hent det på www.dinos.dk under downloads /vb
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. februar 2002 - 16:09 #6
hov der sneg sig et "ikke" ind :0)
Avatar billede maller Nybegynder
25. februar 2002 - 17:01 #7
Det er bare kanon!!  :)= Takker

/Martin - www.cs-rangers.dk -
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. februar 2002 - 17:41 #8
hehe :)
takker for pts

//*Jelzin101
www.dinos.dk