Avatar billede thomaskristensen Nybegynder
25. februar 2002 - 13:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Scanner virker ikke

Hej

Jeg har lige installeret win XP og nu virker min scanner ikke mere. Jeg har prøvet at installere driveren igen men det virker stadig ikke.

Jeg har prøvet at søge efter en ny driver på internettet men jeg kan ikke finde en.

Det er en Esselte paperlite c100

Er der nogle der kan hjælpe..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2002 - 13:27 #1
du har opdateret driveren igennem enhedshåndtering?
Avatar billede resten Nybegynder
25. februar 2002 - 14:27 #2
Hva siger den siden den ikke virker?
Avatar billede solo2 Nybegynder
25. februar 2002 - 21:55 #3
Prøv at kontakte Scribona Distribution på tlf 38237200 jeg tror de kan levere en driver håber det hjælper
Avatar billede thomaskristensen Nybegynder
26. februar 2002 - 10:01 #4
Det vil jeg prøve
Avatar billede thomaskristensen Nybegynder
28. februar 2002 - 10:02 #5
Er der ikke nogle der ved hvor man kan downloade en ny driver
Avatar billede resten Nybegynder
28. februar 2002 - 11:53 #6
jeg har søgt nettet igennem og kan ikke finde nogen driver til dig desvære.
Avatar billede resten Nybegynder
28. februar 2002 - 11:56 #7
Men mit sidste forsøg  er dette og her kan du selv skrive til dem på deres danske support side :)
http://www.esselte.dk/local/sites/DK/contact.asp?countryID=DK&navID=nav_Generic&ms=4
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2002 - 12:52 #8
Kuk kuk sker der noget ???
Avatar billede thomaskristensen Nybegynder
29. august 2002 - 08:56 #9
Jeg afventer svar fra Esselte, jeg accepterer hvis de kan hjælpe mig