Avatar billede salla Nybegynder
25. februar 2002 - 13:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Behaviors, mangler "hånden"...

Jeg har bedt behaviors om at "open browser window" i en speciel størrelse, det kommer fint, men problemet er at der kommer ingen "hånd" til at pege på linket, så det ligner ikke noget link. Andet problem er at der kommer to sider op, den ene lidt anderledes, hvad kan det skyldes? Fatter I hvad jeg mener?

Med håb om svar... salla
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. februar 2002 - 13:27 #1
Hvordan ser dit link ud?

Det må ikke bare være en tekst uden noget.

Skriv eks. " java script:void(0); " i linkfeltet inden du markerer teksten (linket) og tilføjer behavioren.
Avatar billede salla Nybegynder
25. februar 2002 - 13:32 #2
Linket er kun tekst, kan det ikke lade sig gøre, eller hvad? Hvor skal jeg skrive dette javascript....

salla
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. februar 2002 - 13:43 #3
1: Du markerer din tekst.

2: I tekstens prospertiesbox der hvor du normalt skriver dine links, skriver du: java script:void(0);

3: marker dit "link" (tekst med java script:void(0);) og tilføj så din behavior.
Avatar billede gubs Nybegynder
25. februar 2002 - 13:50 #4
Nede i link kollonen i proberties skal du indtaske symbolet #, så kommer der en hånd frem på dit link....
Avatar billede salla Nybegynder
25. februar 2002 - 13:52 #5
Mange, mange tak for dette!!

salla
Avatar billede salla Nybegynder
25. februar 2002 - 14:02 #6
pelkjaer; Har du måske et svar ved det andet problem også... der kommer stadigvæk to sider op... men dette virkede flot!

salla
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. februar 2002 - 14:04 #7
Hmm..kan du ikke smide lidt kode - jeg er ikke helt med :)
Avatar billede salla Nybegynder
25. februar 2002 - 14:08 #8
jeg prøver! salla
Avatar billede salla Nybegynder
25. februar 2002 - 14:09 #9
Jeg tror jeg har fået fat på problemet, med at slette de gamle og begynde på nyt, det har været noget gammelt lort i forvejen...
salla
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. februar 2002 - 14:10 #10
Okay =oD