Avatar billede disko Nybegynder
25. februar 2002 - 11:43 Der er 6 kommentarer

Reburn?

Hej!
Er der en der kan sige mig om reburn er software eller et stykke hardware?
Vi har en IDIOT til IT konsulent på vores skole han siger det er kort men hvad er det helt præcist? og hvor kan man købe dem?
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. februar 2002 - 11:46 #1
Hvad er det det der Reburn er, det virker sårn rimeligt mystisk at du ikke forklarer hvor du har hørt om det henne
Avatar billede Noone Nybegynder
25. februar 2002 - 11:51 #2
Hedder det ikke reborn? Hvis det gør det, er det et stykke hardware, der kan gendanne din harddisk på kort tid (Noget i stil med ghost...) Prøver lige at støve et link op....
Avatar billede Noone Nybegynder
25. februar 2002 - 11:53 #3
Værsgod.. http://www.lentenusa.com/2_1.htm

Kan ikke lige se hvilken model du skal kigge efter...
Avatar billede disko Nybegynder
25. februar 2002 - 12:18 #4
Jo det er meget tænkeligt at det er reborn og det er noget der cleaner harddisken:-)
Avatar billede Noone Nybegynder
25. februar 2002 - 12:20 #5
Læs lidt om det på ovenstående link... Har desuden set det i funktion, det viker ret godt...
Avatar billede verbatim12 Nybegynder
27. februar 2002 - 13:36 #6
har selv et reborn kort, det er et lille pci kort (tre centimeter højt) Det skal lige nævnes at det osse fås i en "naked boot chip" udgave, der kan påmonteres direkte på visse netkort. for at spare pci plads.
det kan virke som Ghost, men kan osse lave en "usynlig" partition på din HD der fungerer som klon til din boot partition. Man mister noget plads, men det er mega sikkert.....
// Jeg bruger det ikke mere pga pladsmangel, så det er iøvrigt til salg
// hvis det skulle være