Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 00:24 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

ris/ros?

Hejsa. Jeg vil høre, om der er nogle som gider gå ind på min side www.musikviden.dk ,og komme med ris og ros til siden, så jeg ved hvad jeg evt. kan lave om, eller andet! Det kan være alt, lige fra farver, til indhold!
DER ER ALTSÅ 30 PINT AT HENTE! Ris er meget velkomment, da det er på den måde, en side bliver bedre!
Jeg glæder mig til at høre fra jer.
På forhånd tak
Hilsen:
Daniel Beldring
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 00:28 #1
Fedt nok design! Venstre menu dog ikke så god i en lav opløsning.
Men ellers er det overskueligt og pænt design!
Avatar billede sthen Nybegynder
25. februar 2002 - 00:29 #2
Du er nødt til at tage højde for at vi stadig er nogle gamle asvagtseende gutter, der anvender 600x800 px.

Hvis du gør det kan du kun få scroll-bar i midten, men ikke i højre og venstre side.

Vender tilbage hvis der er mere
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 00:30 #3
Ej, "bandbiografier" bør du måske ændre design på. Passer ikke så godt til det andet, med det der blå!
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 00:32 #4
ok så staarter vi med risen.. :)

din nederste bar har hvide hjørner... dem burde du gøre gennemsigtige.
du bruger times som skrift... her ville jeg anbefale dig verdana eller tahoma.
Farven er meget mat.. du kunn gøre baggrunden mørkere med lidt farve...
Og de blå menu bjælker ville jeg holde i en farve men stadig faide, blot uden hvid.
Det med at siden er optimeret til 1024.. det er ikke cool.
når nu du har en blå baggrund under bandbiografier bure du måske føre den gennem hele sitet, så det hele hænger sammen.

Ellers er siden pænt overskuelig..

/Lee
Avatar billede sthen Nybegynder
25. februar 2002 - 00:33 #5
Meget overskueligt og flot design i øvrigt, men som du har påpeget i et tidl. spm. her til aften, er dit logo LIDT kedeligt (jeg kan dog íkke lave et til dig der er bedre)
Avatar billede fredholm Nybegynder
25. februar 2002 - 00:43 #6
Undskyld men hvor er DAD henne i bandbiografier??
Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 00:47 #7
DAD kommer... HVIS vi vælger at beholde sektionen! Det tager en H....... tid, at opdatere specielt den sektion, da en badbiografi tager ca. 1 time at lave (og så er den kort)!
Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 00:49 #8
Jeg er godt klar over det bed at bandbiografierne's blå baggrund er lidt grim, men det et et levn fra vores "gamle" design, som var blåt!
Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 00:52 #9
En ting, jeg godt kunne tænke mig at høre, var om navnet er godt nok? Jeg må indrømme at da jeg oprettede musikviden.dk ,syntes jeg det var et godt navn, men jeg er så senere blevet en hel del i tvivl! Hvad synes i om navnet?
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 01:08 #10
det lyder lidt som noget historisk.. men er ok!
Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 01:10 #11
Jeg tænkte nemlig også at det lyder som noget historisk!
Avatar billede oasen Nybegynder
25. februar 2002 - 10:42 #12
Er det bare mig, eller er dit topbanner ikke ca. 10pix. smallere i venstre side end den øvrige ramme?

Ja, duer ikke i 800x600...

Men alt i alt, synes jeg den er meget vellykket :)
Avatar billede oasen Nybegynder
25. februar 2002 - 10:48 #13
Ang. navnet... ved sgu ikke - lyder lidt som en online-Jeopardy. Du kunne måske også vælge noget som "sanginfo.dk". Den er ledig.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. februar 2002 - 12:57 #14
Jeg vil ikke kommentere designet så meget, for i mine øjne virker det perfekt, enkel og funktionel.

Det kan godt være at overskriften "musikviden" fortæller noget om sidens indhold. Men jeg savner alligevel en lille forklaring. I indholdssiden midt i, starter du bare med at fortælle om nyhederne, kunne du ikke lave en underoverskrift som hedder "velkommen", hvor du giver om sidens indhold/budskab.

Ellers synes jeg at siden er harmoniske og informationen på siden er meget bredt (positivt)

Jeg ved ikke om du kender siden www.cdskiven.dk men jeg synes godt det kunne være en ide, at linke til dem. Under nyheder eller kommende cd'er
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 13:54 #15
banneret vil jeg lige sige er lavet som 750 pix i bredden.. så den skulle være god nok.

/Lee
Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 18:41 #16
Tak for de mange svar. ;o)
Jeg har fordelt point'ene nogenlunde rimeligt(efter uddybning) håber i er tilfredse. :o)
(jakobclausen skulle måske have haft 10) :o)
Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 18:41 #17
Desuden besluttede vi os for at foretage et par ændringer: bl.a. er bandbiografier røget ud!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. februar 2002 - 19:34 #18
beldring> Hvis du vil give mig flere point kan du lige oprette et spørgsmål som hedder "point til jakobclausen", eller overlever jeg nok også
Avatar billede oasen Nybegynder
25. februar 2002 - 22:30 #19
Tak :)