Avatar billede johnemanuel Nybegynder
24. februar 2002 - 10:47 Der er 5 kommentarer

edit setpath

jeg prøver at foretage en ændring i min setpath.bat, men kan ikke da mit keyboard, når jeg når så langt, pludselig ikke har de samme indstillinger (dansk). kun få ting virker så som den ene enter knap, ctrl, alt og lidt andet.
hvad går der galt?
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. februar 2002 - 11:19 #1
Prøv at rette i filen med notepad....
Avatar billede johnemanuel Nybegynder
24. februar 2002 - 11:30 #2
men hvordan gør jeg det
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. februar 2002 - 11:31 #3
Højre klik på den og vælg "Rediger..." eller "Edit..." (alt efter om det er dansk eller engelsk)
Avatar billede johnemanuel Nybegynder
24. februar 2002 - 11:35 #4
ja det er jeg nu godt klar over, men jeg kan ikke finde filen (og nej jeg har ikke slået til at skjule windwos/system filer)
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. februar 2002 - 14:59 #5
Hvordan kan du så finde den med edit?