Avatar billede 0767 Nybegynder
24. februar 2002 - 06:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bedste DVD-afspiller??

Hvad er den bedste DVD-afspiller der findes uanset pris? Jeg har selv en Panasonic RV60!

mvh
Christian
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. februar 2002 - 09:30 #1
Jeg har haft lånt en AKI (nummer ukendt) men jeg vil vove at kalde det en kina model, der var importeret fra usa. Kode fri kunne spille meget ridsede DVD'er og CD'er MP3 og alt muligt gejl. Den havde kostet 1000 kr i USA.
Der var ingen pause ved lag skifte............
Avatar billede h_lecter Nybegynder
24. februar 2002 - 09:56 #2
Phillips laver nogle vildt fede DVD afspillere
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2002 - 10:09 #3
Marantz DV17
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2002 - 10:09 #4
14000 kr...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. februar 2002 - 11:38 #5
Teknikken er mere eller mindre den samme, det der for mig fremstår som det største ønske er at pausen (Lag) der opstår ved lagskifte ikke eksistere.

Jeg har selv afprøvet 3 DVD afspillere, Sony Playstation2 (meget ringe, stort lag), 3000 kr Philips DVD (stadig et stort lag), AKI (kina import, intet lag hverken i lyd eller billede)

Definer bedste skal den kunne læse beskediget diske? Må der være lag eller ej? Skal den kunne spille mp3? Det er svært at sige hvad der er bedst det er en smags sag.
Avatar billede 0767 Nybegynder
24. februar 2002 - 14:04 #6
Att: James

Hvad er "Lag"?

mvh
Christian
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. februar 2002 - 08:08 #7
LAG er den pause der opstår ved lag skifte på DVD'en. På de fleste film er lag skiftet lagt i et scene skift, og man opdager det derfor ikke. Men på foreksempel Unbreakabel med bruce willis er der musik i lag skiftet det betyder at det bliver meget tydeligt. Irriterende tydeligt.
Avatar billede avendelbo Nybegynder
25. marts 2002 - 00:36 #8
NAD, Denon og Harman/Kardon laver nogle af de bedste DVD afspillere, men prisen er også derefter!