Avatar billede tve Nybegynder
23. februar 2002 - 23:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Driver til Asus V3400TNT

Jeg har et Asus V3400TNT-grafikkort. Har netop installeret WinXP, men kan ikke finde en driver på deres hjemmeside. Problemet er, at jeg har brug for det medfølgende program til driveren. Det program hvor jeg fx kan bestemme om signalet skal sende til skærmen eller mit fjernsyn.

Er jeg virkelig nødt til at købe et nyt grafikkort?!
Avatar billede nonick Nybegynder
23. februar 2002 - 23:29 #1
Avatar billede tve Nybegynder
23. februar 2002 - 23:43 #2
Øh tak - men hvilken skal jeg vælge?
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. februar 2002 - 23:47 #3
Avatar billede tve Nybegynder
23. februar 2002 - 23:49 #4
Øhm - retaxes - er det ikke motherboard-drivere?
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. februar 2002 - 23:51 #5
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. februar 2002 - 23:51 #6
jeg kom til at vælge en forkert, denne skulle være den rigtige og ellers kan du godt bruge nvidia som nonick kom først med!
Avatar billede tve Nybegynder
23. februar 2002 - 23:54 #7
På sidste link får jeg:
The page cannot be displayed
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. februar 2002 - 23:59 #8
Avatar billede zenze Nybegynder
24. februar 2002 - 01:03 #9
Asus har for nylig 'renoveret deres hjemmeside, så det nu er som at komme ned i det lokale supermarked efter en ombygning. Intet står hvor det plejede at stå før.
Efter lang tids klikken rundt fandt jeg deres FTP-site: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V38_34/
Her er hvad du søger.
Avatar billede zenze Nybegynder
24. februar 2002 - 11:23 #10
Det var siden med drivere. Her er siden med VGA-tools:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/ASUS_VGA_TOOLS/
Avatar billede tve Nybegynder
24. februar 2002 - 16:56 #11
Tak for jeres svar. Zenze's link er det eneste jeg har kunne få til at virke optimalt - nu er min opsætning præcis ligesom på 2000 - tusind tak.
Avatar billede zenze Nybegynder
24. februar 2002 - 17:56 #12
Godt at høre! Er det godt, dit V3400TNT. - Har selv et magen til, men jeg undrer mig over at den sidste del af kortet ikke sidder i AGP-slottet på mit Octec Rhino MVP3AT. Er der nogen funktionalitet, der mistes, når slottet er af den korte type?
...Og tak for point!
Avatar billede tve Nybegynder
24. februar 2002 - 20:41 #13
Øhm, nu tabte du mig vist. Jeg har ikke prøvet det andet du omtaler, så jeg ved ikke om der "går funktionalitet" tabt, men det kører i hvert fald dejligt.