Avatar billede 12.34 Nybegynder
23. februar 2002 - 22:44 Der er 8 kommentarer

Videregivelse af personoplysninger

Jeg var inde på en chat igår aftes.
Så skrev jeg at chatten var identisk med Tinychat, som er en chat der frit kan downloades.
Det blev en administrator sur over (selv om det faktisk VAR tinychat), så han gik ind i mine profiloplysninger og kopierede brugernavn + ip-adresse og skrev det på chatten, hvorefter han smed mig ud...

Må man godt det? Altså give IP-adressen videre?!
Da jeg oprettede mig som bruger regnede jeg da ikke med at andre brugere ville få mine oplysninger at vide.

Hvad kan andre egentlig bruge ens IP til?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2002 - 22:48 #1
Hvad var det for en chat?
Nej, det mener jeg rent faktisk ikke man må. Desuden er det en ret så barnlig handling af administratoren...
Avatar billede 12.34 Nybegynder
23. februar 2002 - 22:50 #2
Ja, det synes jeg også.
Han var 15 år.
Det var inde på www.øhm... jo, www.crashchat.dk - tror jeg nok.
Og så loggede jeg ind igen - er det ikke også tinychat de bruger??
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2002 - 22:55 #3
12.34> laver lige samme nummer som dig - så får vi at se hvad der sker... :)
Avatar billede 12.34 Nybegynder
23. februar 2002 - 22:56 #4
Ja, men ham styler er ikke på nu...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2002 - 22:56 #5
ÐJ Neos²°°² : det er der oZo en anden der har sagt ,,
Systemet : a loggede ud kl. 22:58
ÐJ Neos²°°² : ved ikke ,,,
Razorgoose : hej sir ParaDox
Hotpop : denne chat minder da vist meget om tinychat gør den ikke?
'
Jeg er Hotpop :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2002 - 22:56 #6
zhad er også admin kan jeg se - måske han laver samme nummer...
Avatar billede 12.34 Nybegynder
23. februar 2002 - 22:57 #7
Jeg tror ikke han er der, jeg har prøvet at skrive privat til ham, men han svarer ikke.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2002 - 22:58 #8
du kan bare følge med fra sidelinien :)