Avatar billede tha-man Nybegynder
23. februar 2002 - 21:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Advarsel! Siden er forældet

hver gang jeg har søgt på noget på eksperten og går tilbage så skriver den Advarsel! Siden er forældet, så jeg skal søge igen, det er neder!!!!
Avatar billede casper2 Nybegynder
23. februar 2002 - 21:04 #1
enig!!!! :(
Avatar billede tha-man Nybegynder
23. februar 2002 - 21:05 #2
Er der ikke noget at gøre?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
23. februar 2002 - 21:07 #3
Nej det er der ikke, siden vil blive forældet hver eneste gang en bruger skriver en kommentar i et indlæg på eksperten dvs. stort set altid. Derfor vil der ikke være noget at gøre ved det... Men du kan jo bare trykke F5 når den siger at siden er forældet... så bliver den opdateret...
Avatar billede vdsl Nybegynder
23. februar 2002 - 21:07 #4
Lytter med.
Avatar billede tha-man Nybegynder
23. februar 2002 - 21:08 #5
Sådan mener jeg bare ikke jeg kan huske at det altid har været sådan
Avatar billede maxium Novice
23. februar 2002 - 21:09 #6
Spørg admin om han ikke vil lave problemet
(er pisse ireterne)
Avatar billede michaelb Nybegynder
23. februar 2002 - 21:21 #7
Det er fordi at du har været for lang tid på Eksperten, uden at bruge den særlig meget! Du klikker blot på "Opdater" og på "Forsøg igen" (i den popup box som kommer up) og vupti er den der!
Ellers kan du jo bare spørge admin om han ikke kan gøre sådan at man kan være længere tid på en side, uden at siden skal forældes!!

.::Michael::.
Avatar billede michaelb Nybegynder
23. februar 2002 - 21:28 #8
Jeg siger tak - håber at du fik lidt ud af svaret :))
.::Michael::.