Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 14:01 Der er 70 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor skal alt være trist og farveløst

Ok - det tog mig kun 20 minutter at gennemskue, hvor på denne side man kan finde og evt. selv få vurderet sit site - men måske er jeg bare dum. Eksperten kan jo umuligt være uoverskuelig og rodet....

Det undrer mig at de sider der får gode karakterer på eksperten.dk er så triste, farveløse og uopfindsomme...Derfor ved jeg at mit site vil få bundkarakterer, for det første fordi jeg nægter at adlyde de standard krav alle folk forventer man opfylder. Links _skal_ være blå, menuen i venstre side...yada yada :)

Mit spørgsmål er ganske enkelt...er det tilladt og socialt acceptabelt at falde uden for den pæne og  ordentlige masse, med nydelige og uopfindsomme websites, ved at lave et site som www.magenta4ever.dk?
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2002 - 14:08 #1
tumbs up---->> 13+ på scalaen......

/cdc
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 14:09 #2
magenta>

Jeg kommentere ofte sites her på eksperten, og jeg siger tit: Skru op for farverne :))

Mit eget website er dog også dæmpet..men ikke farveløs...
Avatar billede hasmi Nybegynder
22. februar 2002 - 14:11 #3
Alting skal IKKE være trist og farveløst. Det har sikkert altid været sådan, at nytænkning har betydet, at de bestående rammer og former bliver sprængt, og derfor er det godt med noget nyt, der ikke nødvendigvis overholder gængs form og tradition.

Men det kommer jo an på, hvem siden er henvendt til. Hvem er målgruppen?
Dronning Magrethe ville nok ikke vælge din side som kendemærket på kongehuset.
Til unge mennesker er det måske noget!

Jeg savner noget tekst. Man skal faktisk lede efter klik-stederne.
9 på skalaen.
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 14:11 #4
Jeg giver dig 100% ret i at mange af de sites der er til vurdering herinde er grimme, kedelige og blottet for kreativitet.

- Og så får de ovenikøbet "gode karakterer".

Adder Badder - dit site, som jeg kendte i forvejen er helt fantastisk! Sjovt, smukt, anderledes & lækkert! ;-)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 14:14 #5
Hasmi>

Nu du savner tekst - hvorfor så ikke læse den der er?
- Det er et personligt website - af et ungt menneske TIL unge mennesker.

Dronning Margrethe ville nok ikke vælge det, fordi hun er bundet af traditioner, men hun laver da selv anderledes kunst - Så måske hun synes at Magentas site er meget fedt!?
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 14:15 #6
For at svare på dit spørgsmål...

Jeg tror bestemt ikke webdesignerne på eksperten.dk sætter nogen standard. Jeg kender flere yderst formidable webdesignere, og de har aldrig været inde på eksperten :) Så den standard du ser herinde, er nødvendigvis ikke den du ser andre steder.

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede vlklng Nybegynder
22. februar 2002 - 14:16 #7
Ja, for fanden da - vi er alle trætte af de kedlige standarder - lad os få noget nyt på banen - ud med det tunge og ind med kreative og spændende sider!
Det ser godt ud!!!!....savner bare noget mere baggrund og så hader jeg lyserød ;)
Avatar billede hasmi Nybegynder
22. februar 2002 - 14:18 #8
lokee>

Nu du savner tekst - hvorfor så ikke læse den der er?"
- Der er INGEN, før man får den støvet frem!!!

"Det er et personligt website - af et ungt menneske TIL unge mennesker"
- ja, men så er det jo helt fint.-- Men det fremgår bare ikke af siden!!
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 14:21 #9
Hasmi>

Ej, nu må du holde:
"Hej, velkommen til mit website. Det er lavet af mig. Jeg er ung. Jeg håber også at du er ung, for de unge og kreative er min målgruppe."

Det er sgu da ikke en 9. klasses projektopgave.

- Jeg har det sådan med mit personlige website - at hvis du ikke kan finde ud af at navigere rundt på det - jamen skatte - så er du ikke målgruppen, og så er jeg ligeglad!?
Avatar billede vlklng Nybegynder
22. februar 2002 - 14:25 #10
Lol - lige i pletten!
Avatar billede hasmi Nybegynder
22. februar 2002 - 14:27 #11
lokee>

Jeg fatter ikke en skid.
Her bliver man bedt om at kommentere, og så bliver man overfuset. Det ligner ikke noget. Du hører sikkert til målgruppen, der ovenikøbet ikke har lært at læse, tænke og opføre sig OK.

Jeg hører ikke til målgruppen - heldigvis.
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 14:27 #12
hmm..

Man skal dælemig være dygtig hvis man kan konkludere:

Dem der ikke er min målgruppe kan ikke finde ud af at bruge websitet...

Er der nogen der åd den rådt!!!!
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 14:28 #13
Hasmi:

Jeg var bare ikke enig i dine kommentarer.
Vil du virkelig have at hun skal skrive hvem hendes målgruppe er, som det første når man kommer ind på siden?
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 14:33 #14
Startfirma:
Jeg er ikke webdesigner og heller ikke "dælemig dygtig"! ;-)
Men jeg har bare valgt at bygge mit site op på en utraditionel måde (ligesom Magenta).

Så længe jeg ikke har et firma, eller jeg er afhængig af om folk kan finde rundt på mit website, så er det vel ok at sige: "Jeg laver mit site, for mig selv - og derfor på en måde som jeg kan li' det?"

Jeg indretter jo heller ikke min lejlighed med henblik på om gæster vil finde sig til rette og om de kan li' mit farvevalg - men på en måde som falder i MIN smag.

Et personligt website er jo ikke mere eller mindre end et virtuelt domicil!  ;-)
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 14:33 #15
lokee>

Nej man skriver ikke.. Denne side er for alle dem med rødt hår..

Det skal gerne fremgå af designet --> billeder m.m

Vil du påstå at Magenta i sin fremtræden indikere.. hvad er magenta, hvem skal bruge magenta og hvilken værdi skaber magenta ? Jeg vil gerne låne din glaskugle ;)
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 14:42 #16
lokee>

Men ret skal være ret..  det er et personligt website og om noget er cool eller ej er en individuel subjektiv vurdering.

Som udenforstående som fx. hasmi der kigger på et website der er lagt ud til vurdering er det fair nok at sige.. brugervenligheden er en by i Rusland.. hvilket den er, men derfor kan side godt være fed! :O)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 14:47 #17
Startfirma:

Æv, hvor er du kedelig, fair og ojektiv.
Her sad jeg lige og nød min virtuelle, præmenstruelle eksplosion! ;-)

Men ja - ok, du har ret... Men jeg kan bare ikke forstå at et site som Magenta's kan få et 9-tal, når man ser nogle af de karakterer som andre, grimme, kedelige websites får herinde.
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2002 - 14:56 #18
Lokee-> giver dig ret, en typisk ekspert hjemmeside til vurdering er; 3 kasser med et gedigent topbanner. Indhold: SMS sender, javascript koder, lidt asp og andre ting som man kan finde 10.000 andre steder.

Derfor er mit 13+ en karakter der indikerer min jubel over nytænkning, og et brud på kasseløsningen, som jeg selv hader som pesten.......

/cdc
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. februar 2002 - 15:00 #19
ganske enig med TDC... jeg vil dog nedjustere karakteren til et 11 tal - man skal bruge en anelse for meget tid på at finde ud af hvad i alverden det hele drejer sig om ;)

NanoQ
Avatar billede hasmi Nybegynder
22. februar 2002 - 15:00 #20
lokee>

Nu var det faktisk mig - og ikke startfirma - der gav en 9er.

9 på baggrund af

Brugervenlighed- ikke ligefrem super.

Layout - er vel heller ikke noget at råbe højt om. Billed/tekstfeltet synes jeg fylder for lidt i skærmbilledet. Farvemæssigt er der ikke særlig meget spræl på siden. Næsten kun to-tre farver.

Formål med siden er lidt dunkel. Er det at vise, hvad hun kan? Måske for at få arbejdsopgaver??? Hvem mon kundegruppen så kunne være?
I hvert fald ikke Dronning Margrethe, men måske en børnehave, et fritidshjem eller lignende - det ville være helt fint der.

cdc>>
Man kan da ikke give 13 bare fordi der er tænkt nyt. Det drejer sig da også om resultatet at tænkningen.
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 15:00 #21
Så er det da vist også på tide at jeg blander mig i debatten.

Jeg kan ikke lade være med at grine lidt over kommentaren over brugervenligheden. Nej i har ret - jeg har ikke store, tydelige blinkende links det indikerer: TRYK HER! -- det er jo ikke alice i eventyrland ;). Jeg vil ikke servere alt på et sølvfad, men kan godt lide hvis mine brugere selv skal tænke lidt - det er jo strengt forbudt i dette medie. Men det er sgu nogen gange lidt sjovere at gå på opdagelse, end hvis alt altid er som man forventer det skal være. Vi kan kun takke Gud for at der kommer en stor kejtet hånd, som kan hjælpe os på vej når vi rammer et link! Jeg er da ke daf at høre mine runde, gule knapper i et lyserødt univers, ikke ligner noget man kunne finde på at trykke på ;)

Forresten er tekst ikke et vigtigt element på min side - jeg har ikke noget budskab...jeg er ikke så god med ord - hehe
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. februar 2002 - 15:03 #22
Intet budskab er vel et budskab i sig selv - og det bliver da formidlet med størst mulige tydelighed :)
Avatar billede hasmi Nybegynder
22. februar 2002 - 15:03 #23
magenta>>

m.h.t. de sidste to linier:
det tænkte jeg jo nok!
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 15:03 #24
Jeg giver sjældent karaktere og det med 13+ ville betyde.. det er det fedeste jeg nogensinde har set, hvilken nyskabelse, den gavner samtlige webdesignere osv...

Jeg ville ligge på 8.

Sjovt og anderledes...
Farver passer sammen
Brugervenlighed ikke god
Rammer målgruppen? Hvem er målgruppen? Er der en målgruppe? Hvad kan målgruppen bruge sitet til?

Jeg giver stort set aldrig karaktere med mindre man ligefrem efterlyser dem..

Et 10 tal i folkeskolen svare til et 8 tal i gymnasiet som svare til et 6 tal på Uni. Derfor giver vi alle forskellige karaktere efter vores alder/uddannelsesniveau..

Derfor synes jeg ikke i skal græde over dårlige karaktere herinde for karakterene er ikke give ud fra samme kriterier :)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 15:04 #25
CDC:
Tak for støtten. Østrogenbomben er her momentært lykkelig! :-)

NanoQ:
Fair nok! (hvorfor síger JEG det? Det er ikke engang mit site).
Kender vi forresten ikke hinanden, fra de gode gamle Undernet-dage i '96-'97-stykker?

Hasmi:
Når hun viser hvad hun kan - hvilket hun jo gør, så viser hun også en fantastisk evne til at tilpasse design og funktinalitet efter afsender og modtager på website'sne! Og dét gør hende dygtig.
Hendes site afspejler hende - referencerne, som er meget, meget anderledes afspejler de respektive firmaer.
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 15:08 #26
Formål med siden er lidt dunkel. Er det at vise, hvad hun kan? Måske for at få arbejdsopgaver??? Hvem mon kundegruppen så kunne være?
I hvert fald ikke Dronning Margrethe, men måske en børnehave, et fritidshjem eller lignende - det ville være helt fint der. <--- LOL

Pardon me all the fuck x) -- men hvis formålet med siden, som du selv siger, er at få arbejdsopgaver, hvordan får du så liiiige sat mig i forbindelse med børnehaver/fritidshjem? Er det den lyserøde farve du finder lidt naiv? Er jeg nu sat i en kasse....Magenta, 24 år, pædagog :(

Jeg er meget ked af, at jeg forlanger, at du skal tænke lidt for at gennemskue navigationen...det skal ikke ske igen :) - det grafiske udtryk/formatet er med vilje fucked up, da jeg er træt firkantede txt felter....Min side skal vise mine referencer - ikke en fis andet, du finder dem på siden. Alt andet ville være overflødigt.

Jeg ved godt at Phillip Starcks frugtpresser er aldeles uhandy - men for pokker, man kan vel kun elske den fordi han har turdet eksperimentere. (den fås forresten heller ikke med en brugsanvisning)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 15:10 #27
<--- klapper i sine små, fede barnehænder af fryd!
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2002 - 15:10 #28
Jeg giver også kun 13+ efter hvilke karrakterer der er standard for eksperten at give på sildekasse løsningerne, 10-11 taller flyder det med her inde, kun min mening.

At siden ikke er min smag, men jeg kan li' at der er nogle der bryder et fastsadt mønster, hvor alle sider begynder at ligne eksperten bare med andre farver.....

/cdc
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. februar 2002 - 15:12 #29
lokee, jowda :)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 15:13 #30
Jeg vil forresten også gerne lige indskyde at en af grundende til at JEG er vild med magenta4ever.dk er fordi der er leget med mediet og at der er et koncept i designet.
- og det er gennemført.

Når andre leger med mediet, laver de en lille bitte pop-up boks, spækket med alt muligt flash-hejs, som for at sige "HA, se - jeg er nyskabende, mit site er kun 40 x 60 pixels!"
Avatar billede hasmi Nybegynder
22. februar 2002 - 15:17 #31
magenta>>
Hvad er der nu galt med at lave hjemmesider til børnehaver. Det behøver man da ikke være naiv for. Det dur ikke, hvis man er naiv.
At lave hjemmesider for dem, er lige så seriøs en opgave som til hvemsomhelst ellers.
Det er vel helt naturligt, at man i en børnehave (og fritidshjem) bruger en anderledes udtryksform end til REVISORERNE AS eller lignende.
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2002 - 15:17 #32
lokee->*LOL*
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 15:20 #33
Margentas forsvar af sin kreation bygger på hån .. træt at firkantede bokse, mine brugere inklusiv Margenta selv kan tænke selvstændigt og har lysten til at udforske websites der ikke er i faste rammer...  ja vi andre er sq da dumme og kedelige !?!  ;)

Som tidligere sagt er det svært at skulle være smagsdommer på et personligt website uden målgruppe og budskab...

Derfor må vores vurdering præcis ligesom magentas bygge på egen kriterier og hvad vi prioritere. Derfor er det ikke fair at udlede at margentas forståelse, kreativitet og kunnen er bedre end fx. hasmi's hvis hans kriterie er brugervenlighed.. what you see is what you get..

Før det andet kommer til rette, at det med at udforsningen skal udmønte sig i en gevinst i form af fx. en ekstra feature kræver jo en belønnelse. Hvad er det jeg finder ved at udforske magentas website?

anyway.. jeg synes det er et fedt site!!! farverne er bare lidt for 80'er porno til mig ;))
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 15:27 #34
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 15:28 #35
lokee  --> 13+  ;)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 15:29 #36
Tak du!
Jeg synes også selv at idéen var skide go'! 40x60 pixels! Bedre bli'r det simpelthen ikke.
Gå hjem og læg jer - alle sammen! Lokee er på banen med sit nye webkoncept! ;-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. februar 2002 - 15:30 #37
Lokee's humor har nu altid været i top... jeg erindrer tydeligt hendes "Kursk/bankelyd" cartoon ;)
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 15:30 #38
Jamen manden har jo ret....startfirma, i er ikke dumme og sikkert heller ikke kedelige. Smag er heldigvis individuelt - men der vil desværre altid være folk, som udråber sig selv som webguruer, bestemmer at alt skal være blåt, lilla og rødt - og falder man uden for denne kategori, så er der dømt gabestok og rådne tomater. Jakob Nielsen, jeg _elsker_ dig!! Tak fordi du giver verden så meget mere. Din fantasi kender ingen grænser x)

Men jeg indrømmer blankt at min side ikke er brugervenlig, skulle jeg sælge et produkt ville jeg virkelig være på skideren. Som der står på min side, så er formålet med den kun at vise mine referencer, tegninger, cv etc. - den eneste bonus er desværre kun "All your Base"-animationen. Jeg håber ikke du er alt for skuffet.

At du ikke kan lide den fantastiske skønne magenta farve jeg har brugt, sårer mig virkelig dybt ;)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 15:35 #39
NanoQ:

Tak! Hvis du kunne li' Kursk, så skal du bare se hvad Magenta & jeg har i ovnen til jer.
Men jeg vil med det samme advare om, at det site bliver båret af den gode idé og IKKE brugervenlighed.
Så må tegningerne & animationerne være bonus til dem der kan finde ud af at navigere uden cyber-støtte-pædagog.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. februar 2002 - 15:36 #40
HVOR???? :))))))
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 15:38 #41
magenta>

Jakob Nielsen er heller ikke mig, og jeg forstår det simpelthen ikke. Nu da Danmark er verdenskendte inden for industrielt design.. hvorfor skal vi så være folket uden smag på nettet ?!?

Nej jeg er ikke skuffet over dine features.. ville bare lige påpege at hvis du køre med et koncept og at brugeren skal udforske sitet, og der så ikke er en gulerod.. så har du set brugeren for sidste gang :)

Jeg tror vi har fattet din pointe vedr. anvendelse af dit site, og ikke mindst hvorfor det er lavet :D
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 15:41 #42
GODT SÅ :D
Avatar billede fbb Nybegynder
22. februar 2002 - 15:44 #43
synes side er vild.. synes den er rigtig fed.! den er ikke alm. det der gør den fed! 13@13 til dig!
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 15:45 #44
Ud fra min ovenstående teori må fbb gå i folkeskolen er det korrekt ??

lol
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 15:47 #45
http://www.eksperten.dk/spm/172205  <-- fbb

Jeg tror mine overstående teori nu har et statistisk bevis...  ?

Køb bogen om 2 måneder ;)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 15:49 #46
NanoQ: Hvor og hvor - som sagt er det i ovnen. Vi arbejder på højtryk! (i fritden) med at få skidtet færdigt. Men det begynder så småt at tage form - Så rust dig med tålmodighed, min unge herre.

Start Firma:  Ungdommen dikterer tøjmoden, hvorfor så ikke webmoden? :)
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 16:00 #47
=>magenta: Jeg vil give din side et 7-tal på 13-scalaen fordi:
+: fikst design, farverne passer sammen, kan ses i 800x600, indbydende.
-: uoverskuelig, ulogisk, ustruktureret. Ingen brugervenlighed, og så mangler jeg at kunne se hvad der er links og hvad der ikke er. Ingen mulighed for at kopiere teksten - det er jo billeder.

Den er fint designet, men designet virker ikke i praksis.

Jeg sætter pris på overskuelighed der gør at man inden for få sekunder kan finde de fornødne informationer. Det mener jeg bliver skubbet til side til fordel for designet.

hehe... hvis jeg nu skal lave lidt selvbestaltende reklame kan jeg jo nævne min egen side som jeg aldrig seriøst har brugt tid på - www.casper.thomsen.as - Det er overskueligt og designet er heller ikke det man ser alle andre steder ;)
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 16:02 #48
repsac, hvorfor helvede vil du også kopiere teksten?
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:05 #49
Jeg blander mig lige igen! :-)

Repsac:
Din side er slet ikke slem.
Du har leget med formatet og det er fint.
Men hvad er idéen i designet? - Så længe der ikke er GRUND til at du har lavet formatet om - så er det nemlig kun leg! Og din leg gør at jeg skal scrolle. Men hvis der havde været en idé med formatet, en idé du ville formidle med linealen - så havde det været i orden.
- det er bare min mening, men ellers ingen voldsom kritik. Det er fint og overskueligt. Som sagt bare belastende med scrollbarene.
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 16:07 #50
repsac...

Ja hvilken nyskabelse :)

www.casper.thomsen.as  vs.  www.prodic.dk  (de minder fx overhovedet ikke om hinanden ;)

Inden du overfalder mit eget site så vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg har har udtalt at jeg er nyskabende ;)
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 16:08 #51
"designet er heller ikke det man ser alle andre steder ;) "

-->  http://www.magenta4ever.dk/2000/ - ligner unægteligt det jeg lavede for 1 år siden.
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:08 #52
Nøøøørhj, her prøver jeg for en gang skyld at være diplomatisk - og så er det overfor én der har tyvstjålet idé & dsign?
Sheesh!
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 16:09 #53
LOL startfirma....

www.RIPOFF.com siger jeg bare
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 16:12 #54
"nævne min egen side som jeg aldrig seriøst har brugt tid på - www.casper.thomsen.as"  <-- ja det siger sig selv :)))
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:13 #55
Og ved du hvad Casper Thomsen.
Udover at det er superpinligt at du har rippet en andens design, så har du ikke formået at få idéen med hans design med dig.

- Det er fandeme endnu mere pinligt.
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 16:15 #56
:) sikke stille han blev
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 16:17 #57
magenta> Jeg tror han sidder og famler med 'format c:'  :)))
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:17 #58
Det er vist det man kalder "pinlig tavshed". ?

/Lone, der har en kvote på ordet "pinlig", som hun pt. forsøger at nå.)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:41 #59
Casper - hvis du nogensinde bliver træt af dit nuværende design, så forsøg dig med det her:

http://lokee.injail.dk/nyskabende2.jpg

Jeg har gjort sådan at der er masser af plads til at du kan sætte dine egne ting ind! (jeg går ud fra at der er dine egne?).

(Hvem sagde at jeg kedede mig?)
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 16:44 #60
lokee>

..hehe men nu keder du dig vist :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 16:47 #61
lokee>

Jeg kan se du også gør det i minimalistisk design.. Dig og Jakob Nielsen har en fremtid sammen *G*

http://lokee.injail.dk
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:48 #62
Startfirma:
det er ikke mit, men jeg kan ikke uploade til min egen server, så fik jeg access til den der server i går, bare for at ha' et sted hvor jeg kunne smide noget crap op! :-)
Mit eget site ligger et heeemmeligt sted, som jeg sagde til Magenta: "Hvis de reagerer sådan dit, så viser jeg dem godt nok ikke mit". :-)
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 16:48 #63
hahahaha stop det..jeg tisser i bukserne her.
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 16:52 #64
lokee>

Lad os se hvad du kan :)))
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:52 #65
Magenta:

Efter disse reaktioner, skulle jeg måske genoptage overvejelserne ang. affen i det nye design? Måske SKAL det alligevel være sådan en "word-clip"-agtig cyber-støttepædagog.
"tryk på linket.. kom nu, gør det nu.. det er sjovt. Gør det. Så kommer der noget nyt frem.. Kom.. Jeg skal nok holde dig i hånden.. Kom nu.. se hvor jeg peger.. det er et link"!
Avatar billede magenta Nybegynder
22. februar 2002 - 16:53 #66
x)
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 16:55 #67
Startfima:
Min server er, som sagt nede, så du kan ikke få det at se lige pt.
Desuden er jeg ved at redesigne, så det er lidt noget byggerod, når det endelig kører.
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 17:50 #68
fedt design.. du må ha læst de forkerte vurderinger, for havde jeg set dit spm. havde du fået 13 for opfindsomhed ;)
brugervenligheden er måske ikke top, men ok. Vil mene at kan man ike finde rundt på dette site sååå... !
Grafikken er lækker, dog temmelig kantet i menuen (en ting der er svær at fikse).

/Lee
Avatar billede cygnet Praktikant
24. februar 2002 - 22:11 #69
Fedt site - fyldt med en masse lækker grafik. Fed ami.

Sjovt at man skulle møde dig herinde - håber det går godt...

/cygnet (ham "praktikanten")
www.cygnet.tk
Avatar billede startfirma Nybegynder
25. februar 2002 - 20:54 #70
http://www.eksperten.dk/spm/177127

I dette spørgsmål har jeg citeret Lokee og Magenta

Kommentar fra startfirma
Avatar billede janny Nybegynder
28. februar 2002 - 09:43 #71
Det kommer jo fuldstændig an på hvad det er for en type site man taler om. Til private hjemmesider, hjemmesider uden kommercielt indhold vil jeg sige FYR DEN AF, eksperimenter, afprøv nye ting. Er det et firmasite der er tale om er det overskueligheden, enkeltheden, og tilgængeligheden til information der bør prioteres højest. Forestil dig at du blev kontaktet af A.P.Møller og bedt om at lave deres nye website! - det ville nok blive lidt mere "kedeligt" end dit eget site. ( som forøvrigt er et 13/13 site )

hilsen Jan