Avatar billede jepper Nybegynder
13. juni 1999 - 15:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis perl hosting?

Hejsa

Er der nogen, der ved hvor man kan få en gratis perl hosting, vel og mærke uden reklamer?
Avatar billede thoeger Nybegynder
13. juni 1999 - 17:01 #1
Tror du selv på at du kan få det unden reklamer, hvordan skal det så kunne løbe rundt. Så vidt jeg husker havde subnet det inden de lukkede ned. Men jeg skal da ikke afskrive muligheden men det ville undre mig meget.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
13. juni 1999 - 19:33 #2
Nej subnet havde reklamer, der er bare mange der "glemte" at insætte dem
Avatar billede jepper Nybegynder
14. juni 1999 - 19:02 #3
Tjaa... Det behøver da heller ikke være uden reklamer.
Avatar billede ricki Nybegynder
24. juni 1999 - 19:00 #4
Avatar billede jepper Nybegynder
26. juni 1999 - 13:16 #5
OK
Avatar billede hellhammer Nybegynder
29. september 1999 - 19:46 #6
Eller hva' med  http://www.worldzone.net Du får dit eget cgi-bibliotek og 11 megs at lege med. Det hele er gratis og der er ingen reklamer overhovedet!! Plus det er de flinkeste mennesker der driver serveren der tager sig tid til deres medlemmer da de endnu er ret små.