Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 11:05 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Design/logo whatsoever opdatering!

vi skal have smidt lidt farver på skullbocks.dk, jeg er direkte dum til farver.

kom med forslag.....

i må osse godt komme med andre design forslag ;o)
Avatar billede moebius Nybegynder
22. februar 2002 - 11:08 #1
Det ser sgu da okay ud som det er!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 11:09 #2
nej, jeg synes der mangler et eller andet, der er osse lige nogle der skal hjælpe mig med de halvgennemsigtige boxe, de er kun kompatible med IE 6.0..... :o(
men det opretter jeg et spm i (d)html om lidt...
Avatar billede rajczik Nybegynder
22. februar 2002 - 11:10 #3
Det er sqda fedt Nok som det er Men Måske skulle du lave en Anden Menu
Avatar billede nil2 Nybegynder
22. februar 2002 - 11:10 #4
Hej undskyld at jeg spammer, men jeg har lige været hele vejen rundt på jeres site... og jeg kunne ikke helt finde ud af hvad det handlede om *gg*
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 11:13 #5
jah, en anden menu havde jeg også tænkt på.....nogen der vil forsøge sig at lave een ?
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 11:18 #6
nil2>> det er sådan set bare mig og tjalfe's lille sted hvor vi smider vores koder ud til åbent skue, der vil senere blive mulighed for at andre også kan uploade ;o)
Avatar billede nil2 Nybegynder
22. februar 2002 - 11:21 #7
eflow >> OK :o) Det var ikke kritisk ment.. jeg blev bare fanget af citatet på forsiden og syntes at det virkede spændende, men så kunne jeg ikke finde mere end to billeder af jer og en kort beskrivelse af PHP
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 11:25 #8
jeg troede faktisk ikke du mente det kritisk *s*
men det er fordi vi har gang i så meget så vi lige skal have tid til at smide nyt indhold på, eller mere sådan set *s*
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 15:29 #9
Hmm, jeg synes det ser lidt underligt ud med det der hovede...*S*
Det virker lidt for gråt efter min mening :)
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 15:35 #10
uap>> jeg syntes også det var lidt gråt derfor spurgte jeg om farver/design ændringer...
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 16:11 #11
http://eksperten.webbyen.dk/

Kig under Skullbocks.dk i menuen. Ved ikke om det ser for underligt ud...Så kunne man jo lave et topbanner til hvis det var, men ved ikke om det overhoevdet har interesse *S*
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 16:13 #12
det der ligner sq noget, hvis man så også smed den ternede efekt over i menuen....
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 16:16 #13
Smed også lige et mørkt billede derind *S*
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 16:22 #14
jah, kunne se det før hæh...
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 16:34 #15
Nåmn, du må jo lige sige til hvis du er interesseret i noget mere : )
Avatar billede eflow Nybegynder
22. februar 2002 - 16:54 #16
det er jeg da, men jeg ved ikke med min makker, han er lige på arbejde....har smidt link til ham så der kommer en beskrivelse så ;o)
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 17:02 #17
Oh kAj =)
Avatar billede eflow Nybegynder
27. marts 2002 - 22:07 #18
nå, jah, burde nok lukke det her spm....uap, det kan vi godt burge, vi skal bare arbejde lidt mere med hp'en

har helt glemt det her spm!
smid et svar og pointene er dine...
Avatar billede uap Nybegynder
28. marts 2002 - 00:36 #19
Oki :)