Avatar billede dk-pingvinen Nybegynder
22. februar 2002 - 09:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

KDE 3.0 HoW ?

Hej eksperter,

jeg sidder men en mandrake 8.1 boks som jeg er meget glad for. Men kunne nu godt tænke mig at prøve KDE 3.0! Jeg har været ind på deres hjemmeside kde.org og downloade ca. 20 forskellige rpm's fra en FTP server de linkede til. Jeg prøvede så at skrive 'rpm -ivh *' men den sagde at det ene konfliktede med det anden ;-(

Nogle der kan lave en lille guide til hvordan jeg får kde 3.0 beta på min b0x .. Eller findes der en distrubution, hvor den er indbygget ind, kan ikke finde ud af om den der med i Mandrake 8.2 Beta 3 fra
'www.mandrake.com'

På forhånd tak
dk-pingvinen
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. februar 2002 - 09:03 #1
Sæt din mandrake Cd i ..Der kan du opdatere de forskellige brugerflader
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. februar 2002 - 09:04 #2
Når du har gjort det ( hvis du har KDE inde ) kan du hente de pakker

rpm -ihv  xxxxx
Avatar billede cybermike Nybegynder
23. februar 2002 - 18:41 #3
syntes nu du skulle prøvet at hente nogle tarballs og kompilere selv, det er 10 gange mere fleksibelt.
Avatar billede dk-pingvinen Nybegynder
08. marts 2002 - 16:38 #4
ingen brugbare svar