Avatar billede jnj79 Nybegynder
22. februar 2002 - 00:11 Der er 2 kommentarer

Trådløs Access point Lucent AP-500

HEj

Jeg har indstalleret WinXP på min bærbar, men da jeg formaterede min harddisk glemte jeg web key etc, fra mit trådløse access point.

Jeg har derfor taget min manual frem og læst hvorledes jeg skal resete indstillingerne. Jeg kan via mit AP manager program se access pointet men jeg kan ikke koble mig på det. Selvom at jeg har lavet en resetning kan jeg ikke konfigurerer den, tros at der i manualen står at man skal bruge kodeordet "public" for at koble ind.
Avatar billede svindler Nybegynder
22. februar 2002 - 08:49 #1
Hvordan koble dig på det? Telnet? Via radio, almindelig ethernet eller konsol-port?
Kan du med AP Manager programmet se om ip adressen er på samme subnet, som dig selv?

(Jeg har ikke arbejdet med Lucents AP, men med Ciscos, så jeg kan kun hjælpe med almindelig fejlfinding.)
Avatar billede mmej Nybegynder
29. november 2003 - 17:37 #2
Hej her i spørgsmålet.

Jeg skal høre jnj79 om du nogensinde fik løst problemet, for jeg har et lignende pt.

Jeg har en Lucent WP-II E, som virker fint sammen med en bærbar computer og dens trådløse netkort. Problemet er, at de var forud konfigurerede og nu har jeg købt en computer med trådløst netværk til.

Jeg har dog intet manager program, og har ingen ide om hvordan jeg får nulstillet eller afluret det WEP der bruges i øjeblikket.

Nogen forslag - der er point til et brugbart svar.

Tak.