Avatar billede cthun Nybegynder
21. februar 2002 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASP til PHP

hvordan laver jeg dette om til php

<% response.write request.form("keyword") %>
Avatar billede eflow Nybegynder
21. februar 2002 - 22:29 #1
<?=$keyword;?> eller <? echo $keyword; ?>
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
21. februar 2002 - 22:31 #2
deet ser ikke helt ufornuftigt ud:)
Avatar billede repsac Nybegynder
21. februar 2002 - 22:33 #3
Eller bare <?=$keyword?> ;)

=>xi-craxy: hvad er dog det for et svar du poster? - regner du med at få point for at skrive - jow det en anden en har svaret er rigtigt... Jeg kan ikke en gang få point for at korigere eflow lidt :)
Avatar billede hathor Nybegynder
21. februar 2002 - 22:33 #4
du skal nok lige huske <?php i stedet for blot <?

ellers har det en tendens til ikke at virke selv om <? burde være nok
Avatar billede repsac Nybegynder
21. februar 2002 - 22:35 #5
=>hathor: Ja hvis man har en oldgammel php-version, men det har man ikke! - jeg har i hvert fald aldrig oplevet at det ikke virker kun med <? !
Avatar billede eflow Nybegynder
21. februar 2002 - 22:35 #6
hathor, det er da en lam server hvis ikke smart tags(mener jeg det hedder) er slået til ;o)