Avatar billede cardia Nybegynder
13. juni 1999 - 13:28 Der er 2 kommentarer

Regler for sendt post

Hvordan laver man en regel, der gør at når man har sendt en email, bliver den automatisk lagt ned i en undermappe under "sent items" og dem, der ikke er lavet regler for bliver lagt i "sent items" ??? Jeg har prøvet at slå fra under Tools/options så ikke alle mails bliver gemt i sent items, og derefter lavet reglerne i rules wizard, men det fungerer simpelthen ikke. Jeg har brug for en regel for alle afsendte mails.
Avatar billede pamyou Nybegynder
14. juni 1999 - 09:56 #1
Øh - Vil du ha' en regel der lægger alle dine sendte mails under sent items??? Eller kun nogen af dem - og det plejer de da at gøre helt af sig selv???
Avatar billede cardia Nybegynder
14. juni 1999 - 18:02 #2
jeg vil have det således, at dem, der er lavet regler for går i den pågældende undermappe under sendt post, og resten, dvs. dem, der ikke er lavet regler for skal gå i sendt post. Som det er nu, bliver de mails, der er regler for både sendt i sendt post og  undermappen. Og de skal jo kun være i undermappen. Alternativet er, at lave regler for alle ved en regel om at sende sendte mails i sendt postmappen og klikke fra under tools options, send en kopi af mails i sendt post mappen. Men med denne løsning, får jeg ikke gemt, dem, der er ikke er lavet regler for. Dvs. hvis det er en der ikke står i adressekartoteket elelr ikke er lavet regel for. Håber det giver mening og ikke er alt for forvirrende;)))