Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 11:26 Der er 11 kommentarer

Til op funktion i Java og ASP script?

Findes der et JAVA eller ASP script som har den funktion at hvis man har en knap der står "til toppen" så køre den ens main side op til toppen?

Men side er i Frames! :))

Håber nogen kan hjæpe.. jeg har prøvet med:
<a name="toppen"></a>
Avatar billede a-zartie Nybegynder
21. februar 2002 - 11:33 #1
Tag og indsæt en <a name="top"> i toppen af din kode, der hvor du vil springe til.

Indsæt så en <a href="#top">Til toppen</a> der hvor du vil have en knap, der skal springe til toppen.
Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 11:51 #2
Det dutter IKE.. er testet!!! desværre.. det skal være java script tror jeg! se her: www.tpoint.dk/test
Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 11:51 #3
ikke even *G*
Avatar billede a-zartie Nybegynder
21. februar 2002 - 11:56 #4
hmmm......  kan ikke lige se løsningen.....
Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 12:03 #5
Any one else??? :)
Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 12:15 #6
Jeg har brug for hjææælp!.. ingen som er for kewl til JAVA el. ASP?? et "til top" script??? :)
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2002 - 12:23 #7
din href skal være <a href="dinside.html#top" target="dinframe">

dinside.html skal så have (der hvor toppen er) en <a name="top"> - mener jeg det hedder
Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 12:29 #8
Jamen det er testet det virker ikke..  det er jo det jeg har skrevet i toppen, hvis du kigger! :) det er nø'd til at være et java el. ASP
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2002 - 13:31 #9
det fungerer ganske ude mærket med frames

hvis du så også kigger lidt nærmere på mit i forhold til det andet, så er det altså ikke nok at skrive #top - der skal også html-siden hvorpå "top" er.

linket skal altså ikke se sådan ud; #top
men se sådan ud; dinside.html#top

tror du mig ikke skal jeg med glæde lave et eksempel!
Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 15:25 #10
Ja du må du meget gerne!.. :) for vi har rodet meget med det.. og det er noget pis.. så hvis du gad lave en hurtig en til mig!???
Avatar billede deagua Nybegynder
21. februar 2002 - 15:27 #11
Hvis du gad sende det til "rk@helikopter.tv" (HUSK .tv ikke .dk) ville det være rigtig kewl.. håber du har lidt mod på at hjælpe! :)