Avatar billede eskimoen Nybegynder
23. maj 2000 - 20:55 Der er 1 løsning

DNS

Hej admin.  Med den fart alle har med at lave webservere, og des lige, efterlyser jeg lidt en kategori som hedder DNS.  Jeg har haft rigeligt problemer med min opsætning, og jeg tror da der er flere som kunne tænke sig at vide noget mere om DNS???
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 15:05 #1
Der har ingen respons været, så kan du ikke høre nogle af de andre brugere, om det har en brederetilslutning. Evt. under \"Generelt\".

Håber du får svar, og du er selvsagt velkommen til at vende tilbage til os.