Avatar billede tesmara Nybegynder
21. februar 2002 - 01:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Clear Pagefile

Er det muligt at clear ens pagefile uden at genstarte maskinen.

Det er når jeg har kørt en masse programmer, så er min pagefile på ca. 750MB. Den vil jeg gerne ha' ned på det den starter med, de der 40MB. Men den eneste måde jeg kan få det, er ved at genstarte. Og jeg gider ikke genstarte heletiden.
Jeg genstarter kun når windows fucker for meget op. Men det er alligevel kun en til to gange om ugen.

Så hvis der er nogle der kender en commando eller et program der kan gøre det vil jeg være glad :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2002 - 01:57 #1
øøøøh - sæt evt. din pagefil til at være (f.eks)min.400MB og Max400MB... i stedet for at lade windows styre det selv! det gør du i egenskaber for denne computer!
Avatar billede cdk Nybegynder
21. februar 2002 - 02:01 #2
40 MB :) evne
Avatar billede halifax Nybegynder
21. februar 2002 - 05:01 #3
En artikel om optimering af swap fil i Win2000 findes her. Desværre ingen fif til at cleare den. Men at sætte den til fast min og max som metal_hansen skriver, anbefales just ikke
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=2494&SegmentID=6550
Avatar billede tesmara Nybegynder
21. februar 2002 - 07:51 #4
Jeg ved godt hvordan jeg ændre stærlensen, og det var ikke det jeg spyrgte om.
Men når man sætter den langt ned, er der nogle programmer der ikke vil køre.
Så den skal være min 500MB (Noglegange er det ikke nok)
Avatar billede tesmara Nybegynder
03. marts 2002 - 22:42 #5
Nå men nå ingen har svartet på det, så lader det til der ikke er nogle der ved det.