Avatar billede sohl Nybegynder
20. februar 2002 - 20:53 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

FEEDBACK på ny side.

yir yir.

tjek lige denne side ud og sig hvad du/i synes om den. vi er godt klar over at det ikk er den hårde grafik men vi har vægtet brugervenlighed og overskulighed mere her i starten..

men sig hvad du mener..
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 20:54 #1
Hvorfor glemmer alle links? :o)
Avatar billede tomle Nybegynder
20. februar 2002 - 20:54 #2
Hvilken side?
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 20:57 #3
Nå, men der er godt indhold, designet okay, men minder en del om eksperten!!
Avatar billede tomle Nybegynder
20. februar 2002 - 20:59 #4
Jeg giver jonas- fuldstændig ret - go' blå farve I har valgt...
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 21:02 #5
Damn er han gået i seng? :o)
Avatar billede sohl Nybegynder
20. februar 2002 - 21:03 #6
Avatar billede sohl Nybegynder
20. februar 2002 - 21:03 #7
sorry... er færdig af grin...
Avatar billede tomle Nybegynder
20. februar 2002 - 21:08 #8
Hwa - nu ligner det slet ikke eksperten længere?! ;) Fin side I har dér, men hvad med mere indhold under Lir > Babes.. (og større billeder)
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 21:09 #9
Waouv, det må jeg sige! Den er sq fin!
Der er intet at kommentere! Flot arbejde!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. februar 2002 - 21:10 #10
Den er da god nok. Minder måske lidt om TV2's hjemmeside. Jeg syntes måske at det er lidt irreterende at menuerne ikke kommer frem får man har sat musen over Menu-overskrivten. Den skulle komme når man førte musen hen over det farvede felt. Og så syntes jeg også godt at der må være lidt luft for neden (og måske også for oven) sådan at den stribede baggrund ikke kun er ude i siderne.

/Nicklas B.
Avatar billede speedguiden Nybegynder
21. februar 2002 - 05:58 #11
Hvoffor nakke RIP CURL's logo? eller ok
Avatar billede zed_one Praktikant
21. februar 2002 - 12:45 #12
jeg synes siden er flot...men alle de der "wind" punkter sidder optisk forkert...bør rykkes længere ind, altså ligeså langt ind som feks det der "vind et snowboard".

hvis det ikke ser sådan ud på din skærm er det fordi jeg sidder og ser siden på mac ligenu og det kan være siden ik er kodet mac kompatibel.

sender et screendump ind hvis det er nødvendigt

-Zed
Avatar billede zed_one Praktikant
21. februar 2002 - 13:01 #13
nåe ja foresten...linjelængderne på tekst på siden er for bred..bør være på max 65 tegn.

-Zed
Avatar billede t.thoft Nybegynder
21. februar 2002 - 17:16 #14
jeg er helt enig med zed_one, med at de der "wind" punkter skal rykkes ind. Og zed_one det er ik kun på mac at det ser sådan ud, det gør det også på en pc (altså det med at det med at "wind" skal rykkes ind)

Ellers vil jeg sige at det er en flot side.
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 19:03 #15
Eeeh - er det kun mig der synes at designet ligner www.tv2.dk 's slående meget?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. februar 2002 - 19:14 #16
Neeejj.. Se mit svar kl. 21:10:32 den 20/02
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. februar 2002 - 19:17 #17
Men det er vel også Ok. Bare man ikke stjæler nogle koder fra siden.. Hvis man ser siderne over for hinanden kan man godt se at der er forskel. Men farverne er de samme bare sat op bagfra..
Avatar billede lokee Nybegynder
22. februar 2002 - 19:18 #18
Det kan godt være at du synes det er ok, fordi det er lovligt - men det er da bestemt ikke ok, at man ikke kan finde på et design selv?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. februar 2002 - 21:58 #19
Hvis man ikke har nok fantasi til selv at finde på noget, er det vel ok lige at kigge efter andre, hvis man bare overholder loven.
Jeg ville selv syntes det ville være skideireterende hvis andre gjorde det mod mig... Men TV2 er jo så store.. Så de overlever nok!! Men ok, jeg syntes da også det er lidt plat.. Men ellers flot side..
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
26. februar 2002 - 16:04 #20
lokee > nu er det jo heller ikke sådan, så TV2 opfandt de farvede drop-downs... Kender da mange sider som havde dem før TV2
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. februar 2002 - 16:05 #21
Nej, men jeg tror lige så meget at det er farvesammensætningen..
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
26. februar 2002 - 16:36 #22
Jah, måske... men jeg vil ikke påstå at resten af siden ligner TV2, så jeg kan i hvert fald ikke se det store ripoff...