Avatar billede karsteng Nybegynder
20. februar 2002 - 18:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

  i Frontpage

Har lige købt FP2002 og har et problem. Den er begyndt at indsætte &nbsp; automatisk lige før </td>. Hvordan pokker får jeg den til at lade være med det?
Avatar billede hemning Nybegynder
20. februar 2002 - 20:37 #1
Hvis det er ting du har kopieret fra andre programmer, så start med at indsætte det i "notesblok", derefter kopierer du det og indsætter det igen i Frontpage! Hvis ikke det var noget i den stil, så kom lige med en kommentar ;o)
Avatar billede karsteng Nybegynder
21. februar 2002 - 08:12 #2
Nej det er ikke lige det. Problemet er at den selv sætter &nbsp; ind i mit <td> så snart jeg gemmer. Og så ser det jo ikke så pænt ud ;0) Jeg har prøvet alt muligt men kan ikke finde ud af om det måske er noget jeg skal slå i FP?
Avatar billede kedde65 Praktikant
23. februar 2002 - 17:52 #3
Grunden til at FP laver &nbsp; er fordi hvis din celle er tom, så vil den have at der skal indsættes noget i den celle. Grunden er at de nyere browsere ikke viser en celle hvis der ikke er noget i den. Hvad angår at kopiere text ind, så hvorfor bruge Notesblok først...brug kommandoen indsæte speciel....

Kedde
Avatar billede kedde65 Praktikant
29. marts 2002 - 17:30 #4
NÅÅÅÅ skal vi se at få det spørgsmål lukket???
Avatar billede karsteng Nybegynder
26. august 2003 - 10:40 #5
Ups... Det er vist for sjældent jeg er her ;0)