Avatar billede kjs Nybegynder
20. februar 2002 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

usrbridg.exe - Application Error

Windows 2000 Pro - på laptop.

Får følgende fejl:

I Titellinie står der usrbridg.exe - Application error
i fejlfeltet står der: The instruction at "0x77e96ee9" referenced memory at "0x0000080c". The memory cound not be "written"

OK eller Cancel

Hvordan fjerner jeg denne fejl og hvad laver "usrbridg.exe" filen. ?
Avatar billede angel82 Nybegynder
20. februar 2002 - 19:24 #1
Jeg ville lave en reinstallation.

Angel82
Avatar billede icebaby Nybegynder
19. marts 2002 - 22:02 #2
Prøv at cleare din IE cache. Har før oplevet denne fejl og har med held fået den væk.

Ice
Avatar billede icebaby Nybegynder
19. marts 2002 - 22:05 #3
Kan forøvrigt også skyldes en Virtuel COM driver hvis du har en sådan installeret...

Ice
Avatar billede kjs Nybegynder
19. marts 2002 - 22:56 #4
Jeg har lavet reinstallation for længst - beklager at jeg ikke har fået afsluttet spørgsmålet. Lidt point til begge for indsatsen.