Avatar billede rpm Nybegynder
20. februar 2002 - 10:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min maskine vil ikke lukke ..kommer med fejl kbdclass.sys

Min maskine rebooter efter at jeg lukker den, kommer lige med et blue screen dump hvor der staar kbdclass.sys...så booter den, jeg kan ikke nå at læse mere..;-)..det er XP...jeg skal trykke på knappen, for at slukke .....damnit
Avatar billede furious Nybegynder
20. februar 2002 - 10:27 #1
Prøv at se på denne side! http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm Det ser ud som om det er noget med dit keyboard. Har du eksternt keyb. tilsluttet??
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2002 - 12:55 #3
Sker der noget ??
Avatar billede rpm Nybegynder
17. januar 2003 - 00:10 #4
MouseWare 9.1 lavede fejlen...jeg takker mange gange...sorry det tog den tid det tog.