Avatar billede night-stalker Nybegynder
19. februar 2002 - 19:07 Der er 4 kommentarer

PCI-controller device fejl!!

Hej alle sammen.
Jeg håber i kan hjælpe med mit lille problem!!

Jeg har et Gigabyte Motherboard et GA-5SMM med SIS 530 chipset. Efter jeg så har installetret win2000 har jeg fået en fejl i min PCI controller device som den ikke kan finde en driver til. Og derfor kan jeg ikke få forbindelse til mit modem som sidder i et PCI- slot.
Jeg har prøvet at finde en driver på Gigabyte's HP uden resultat.
          Håber nogen kan hjælpe med at finde frem til driveren hvis den findes...

          På forhånd tak Night Stalker!!
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2002 - 19:55 #1
Har du opdateret din windows med nyeste servicepack eller bare kørt windows update?
Avatar billede nopper Praktikant
19. februar 2002 - 20:04 #2
Prøv at finde den på din driverdiskette til netkortet.
Avatar billede karlslund Nybegynder
20. februar 2002 - 09:55 #3
Hvilket modem er det du efterlyser en driver til?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2002 - 21:42 #4
Har du fået svar på dit spørgsmål? Spørgsmålet er ikke lukket.