Avatar billede znakeeye Nybegynder
19. februar 2002 - 19:05 Der er 10 kommentarer

Så er jeg her igen...

Har lige lavet et lille site, http://laq.amok.dk/index.php du skal huske det der index.php for der er lige et lille problem som snarest vil blive rettet. Jeg vil gerne have en vurdering af det...
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. februar 2002 - 19:14 #1
Hej Znakeeye

Fint site, dog er det alt for hvidt efter min mening, men det er jo nemt at tilpasse hvis du en dag vil have flere farver på :)

Nyhedsbrev: Når du indtaster e-mail sv falder det helt sammen med teksten. Det burde måske have sin egen boks :)

Nyheder : ingen kritik

Information : ingen kritik, jeg ville dog skrive nogle ting anderledes og fjerne andre.

Kontakt: Den formular kunne godt få mere plads :)

Admin: Hvorfor ikke fjerne denne fra menuen og i stedet bare have en .dk/admin

Forum: indtastningsfelt er for lille (der er masser af plads)

Mail-sender: brug pladsen

Statistik: fin

Jeg ville ikke lave menu-overskrifter i flash, det er ikke pænere eller mere overskueligt.

Men alt i alt en pæn side, og jeg synes du skulle kræse lidt mere for detaljerne. Men det kommer jo nok med tiden :)

Held og lukke med siden

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede znakeeye Nybegynder
19. februar 2002 - 19:14 #2
nu har jeg rettet fejlen, så man ikke behøver at skrive index.php efter adressen... ;-)
Avatar billede znakeeye Nybegynder
19. februar 2002 - 19:16 #3
Øhh.... jeg har ikke lavet menu overskrifterne i flash, det er bare en <maquee> med farvet bagrund....???
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. februar 2002 - 19:22 #4
Normalt så bryder jeg mig ikke om sider hvor hele siden er hvid, men underlig nok synes jeg ikke det gør så meget på denne side.

Siden er let at overskue, og den lille forklaring under "Velkommen til laQ" giver en god forklaring, så man kender sidens budskab.
En lille smart funktion, med overskrifterne i menuen. Jeg bryder mig ikke om sider med alt for meget "tivoli", men jeg synes at dette er meget begrænset og uskyldig.

Menuen er enkel at bruge, og det ser ud til at fungere fint.
Skal jeg komme med nogle ting som du godt kunne ændre, så synes jeg først at du skal lave et andet banner, den bryder jeg mig ikke så meget om. Når den resterende side er hvid, ville det være en god ide at sætte lidt farve på banneret.
Så synes jeg heller ikke at du skal centrere teksten i de fire bokse i midten. Det ser lidt forkert ud i boksen "Nyt fra forummet..."

En generelt god side, men du kunne gøre den mere levende ved at sætte noget farve på ( http://www.colorschemer.com/online/ )

Karakter: 8^@13  (^= pil op)
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. februar 2002 - 19:33 #5
Mht maquee, så synes jeg det ville være pænere uden, men det er jo smag og behag :)
Avatar billede znakeeye Nybegynder
22. februar 2002 - 20:51 #6
Okay, har lavet nogle flere farver og billeder på nu. Ser det bedre ud??
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 20:52 #7
Jep :)

Jeg ville ændre logo, og stoppe marqueen :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 20:53 #8
Jeg ville fylde tomrummet ud under jubii.dk
Avatar billede znakeeye Nybegynder
22. februar 2002 - 21:02 #9
Det bliver den automatisk når der blivder tilmeldt flere sites. Men det vil se anderledes alt efter hvor meget tekst der er i hoved boksen.
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 21:09 #10
Du kan da tilmelde www.startfirma.dk  ;)