Avatar billede fri Nybegynder
13. juni 1999 - 00:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der kender et rigtigt godt-

Er der nogen der kender et rigtigt godt
Dansk Forum, for JAVA-Programering.
Java=Sun.
OG IKKE...
Javascript,Html/Dhtml,Asp og jeg skal komme efter dig af andet rod??
Avatar billede holstedpalle Nybegynder
13. juni 1999 - 01:13 #1
Du kender måske allerede denne nyhedsgruppe:
dk.edb.programmering.java

Desuden har Sun i DK lavet et Java-center, der nok kun henvender sig til virksomheder. Men de kan måske henvise dig til et eller flere fora.
Adressen er : http://www.sun.dk/ajc/

Palle.
Avatar billede fri Nybegynder
13. juni 1999 - 02:12 #2
Oki tak palle, har alle nyhedsgrupperne
med java. inc. borland's forum.inprice.com's nyhedsgruper til(JBuilder)..ala' c++builder & Delphi
Men tænkte mere på Danske Forumer!
Altså Forumer som dette, bare i en seriøs version ;-) Det her Point sjovs afsporer trådene, syntes jeg!
Men dit svar var da seriøst nok, så vil du ha' point for det?
Vonn' fan' gør man egentligt det?
Men det skriver du nok vil hvis du samler :o) he he
Henrik.
Avatar billede graae Nybegynder
13. juni 1999 - 10:40 #3
Det her er godt nok ikke en hjemmeside, men den kan hjælpe dig godt på vej, bogen hedder:
Web Programmering og kan købes i boghandlen for kun 288,-

/Graae
Avatar billede graae Nybegynder
13. juni 1999 - 10:43 #4
Avatar billede holstedpalle Nybegynder
13. juni 1999 - 11:01 #5
Nej, tak. Jeg samler ikke på points. Jeg har samme holdning som dig.

Palle.
Avatar billede rmoller Nybegynder
24. juni 1999 - 22:53 #6
Sammen med 2 kammerater driver jeg

http://www.webcafe.dk/java

det er vores mål at skabe en dansk side om web-udvikling. Indtil videre er der
en HTML og en JAVA sektion, med lektioner og debatforum. Der er ikke noget point system der - vi satser udelukkende på frivillig velvilje :-)

mvh Rene H. Møller
rhmoller@webcafe.dk