Avatar billede perlarsen.com Nybegynder
19. februar 2002 - 12:01 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

MAC G4 på MS-Exchange Server ???

Hvad kræver det?
(er helt blank på mac, så jeg aner ikke hvad der skal til)...

Speak out please :)
Avatar billede Jman Praktikant
19. februar 2002 - 12:07 #1
outlook 2001
Den kan hentes gratis på microsofts hjemmeside, da du formodentlig har licens på serveren
resten er lige til (opsætning minder utrolig meget om PC)
Avatar billede perlarsen.com Nybegynder
19. februar 2002 - 12:35 #2
Jeg har outlook 2001 installeret på maskinen.
Men hvad kræver det at tekniske indstillinger? Protokoller osv?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. februar 2002 - 12:49 #3
Bruger du DHCP-server i lokalnetværket = "TCP/IP" (Ethernet + DHCP-server - finder selv indstillingerne)

Eller skal du kende dine Server-DNSér.

Kunne man få lidt flere oplysninger om dit lokalnetværk/internetforbindelsen ?

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede perlarsen.com Nybegynder
19. februar 2002 - 12:54 #4
nu er jeg kommet så vidt at jeg forsøger at logge på serveren. Men den bruger uanede mængder af tid på at behandle forespørgslen, som ender i en timeout/error.
Avatar billede perlarsen.com Nybegynder
19. februar 2002 - 12:56 #5
ja, vi har en dhcp. Men mac'erne har fast ip. Ellers kører vi på et ganske alm. ethernet. (De to pc'er er kommet på serveren, så der er hul igennem)
Avatar billede egonspock Seniormester
19. februar 2002 - 21:04 #6
Prøv denne løsning (www.macwindows.com er et gååådt sted):
http://www.macwindows.com/outlook.html#070601
Avatar billede vogel Nybegynder
06. august 2002 - 11:35 #7
Jeg har også prøvet løsningen fra http://www.macwindows.com/outlook.html#070601, og det virkede også - umiddelbart i hvert fald...

Hver gang jeg har genstartet Mac´en kan jeg igen ikke lave logon til Outlook. Men hvis jeg slettet brugerprofilen på klienten og opretter den igen, så virker det...

Er der nogen der kender det problem??
Avatar billede vogel Nybegynder
06. august 2002 - 11:41 #8
Jeg har oprettet et spørgsmål med point her: http://www.eksperten.dk/spm/243410