Avatar billede henrik_ffc Nybegynder
19. februar 2002 - 10:47 Der er 1 løsning

Quake2 via internettet (cisco 677 / linux)

Hejsa,

Jeg har et lan forbundet til indernettet via en cisco 677. Quake2 virker fint på lan'et, men hvordan får jeg min linux box til at spille med en anden ude på nettet?
Hvilke porte skal åbnes (og hvordan gør jeg det)?

Jeg har prøvet at starte en dedikeret server på en port jeg VED er åben, men der var tilsyneladende ingen forbindelse alligevel....

Jeg kan iøvrigt godt forbinde til en Quake server 'derude', fx gameland.dk, men altså ikke lave en forbindelse med min f..... fætter
Avatar billede henrik_ffc Nybegynder
25. februar 2002 - 13:57 #1
lukket