Avatar billede jackson24 Nybegynder
19. februar 2002 - 02:32 Der er 3 kommentarer

Mistet alle mine contacts i Messenger

Mit messenger kom ud og sagde, at der var en ny update! Nummer 4.6...Troede ellers jeg var up to date, nåmen installer og nu MANGLER jeg alle mine contacts, de kan se mig, men jeg har ingen på min liste. Jeg har dog mine "grupper". Hvad hjælper det dog når jeg mangler alle mine contacts...
Avatar billede jackson24 Nybegynder
19. februar 2002 - 02:38 #1
nu har jeg genstartet igen og igen. Lige pludselig var den der. I et gammelt design og igen spurgte den om jeg ville update. Svarede dog nej nu. Men nu mangler jeg mine groups og mit messenger er ikke up to date, hvad sker der dog
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. februar 2002 - 15:40 #2
Var du logget ind som almindelig bruger?? Jeg har haft samme problem... Kører du med Win2000 så slå den fra på den almindelige bruger.. Log ind som Administrator og sæt den til at starte automatisk. Genstart og log igen ind som Administrator og klik nu ja til boxen med opdateringen.. Nu skulle det meget gerne virke...
Avatar billede jackson24 Nybegynder
19. februar 2002 - 16:43 #3
niclas. Jeg har xp og jeg har kun 1 account, administrator, så det kan ikke være der problemet ligger.