Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. maj 2000 - 10:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cybercity

Hej jeg har tænkt på at få 1MegModem, men hvordan kører det, er der nogen der har kritik/ros til det.. Virker det altid eller er det tit nede??
Avatar billede kbruun Nybegynder
22. maj 2000 - 18:23 #1
Jeg har haft det i 4 måneder, og det fungere udemærket...man kan i al fald godt mærke forskel. Jeg har kun været ude for, at det var nede en gang. Dengang var det nede i 4 timer. Det kan da godt være lidt langsom sidst på eftermiddagen, men det er til at overse. Jeg downloader med mellem 20-12 Kb/sek...det er selvfølgelig også afhængigt af hvilken server du downloader fra.
Go for it :o)
Avatar billede z_master Nybegynder
22. maj 2000 - 22:32 #2
Quak.dk >> Jeg tror du i stedet for at give 1 point væk skulle prøve at kigge på de sidste 20 mails her inde, da alle sammen handler om 1-megmode.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
23. maj 2000 - 01:09 #3
:)

kbruun ... er det så 256 k/bits ?
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. maj 2000 - 01:24 #4
Nope ! Det er 128 k/bit upload og download. 256 k/bit er kun for erhverv.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
23. maj 2000 - 01:29 #5
Heheh ... NEJ! Har du slet ikke fulgt med de sidste par dage ??? JEG har lige bestilt en 256 k/bits .... som privat person .. ;)

Hvad giver du ?

Avatar billede kbruun Nybegynder
23. maj 2000 - 01:35 #6
All right ! Hvad er prisen så ?
I den ejendom hvori jeg bor, får vi installeret en 517 k/bit opkobling til alle lejlighederne efter sommerferien.....se det er sagen :op
Avatar billede phylox2 Nybegynder
23. maj 2000 - 01:37 #7
395,- md
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. maj 2000 - 17:06 #8
phylox2 >> Ok er lige blevet opgarderet til 512 k/bit i dag....and it's nice :o)
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
24. maj 2000 - 10:32 #9
Brug Net Basis...