Avatar billede teit Nybegynder
18. februar 2002 - 16:48 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Billedgalleri, thumnails, uploadscript

Jeg står og mangler et fedt billedgalleri med thumnails på min hjemmside. Jeg skal bruge et script der gør det muligt for mig at uploade billeder via en admin side, scriptet skal selv komprimere billederne og lave dem om til thumnails.
Avatar billede repsac Nybegynder
18. februar 2002 - 16:51 #1
Ja... og?
Vil du have vi skal lavet et til dig?
Avatar billede teit Nybegynder
18. februar 2002 - 16:53 #2
Håbede at i vidste hvor jeg kunne få fat i et.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. februar 2002 - 16:54 #3
http://hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Image_Galleries/

her kan du finde masser!!!!

men 200 pts. er for meget, hvis du kan bruge et så giv maks 60 og tag resten selv.
Avatar billede repsac Nybegynder
18. februar 2002 - 16:55 #4
Hvorfor så 200 point? - det er ikke svært at finde et link...

http://www.phpbuilder.com/snippet/browse.php?by=cat&cat=7
Avatar billede repsac Nybegynder
18. februar 2002 - 16:56 #5
Jeg laver ikke et svar inden teit har accepteret at han ikke giver mere end 30 point...
Avatar billede repsac Nybegynder
18. februar 2002 - 16:57 #6
Denne har jeg i øvrigt hørt noget godt om...

http://www.phpbuilder.com/snippet/detail.php?type=snippet&id=587
Avatar billede mikle_dk Nybegynder
18. februar 2002 - 18:01 #7
jeg har en kode jeg selv har bikset sammen... der er både upload, thumbnails osv... bruger mysql db til at gemme selve stien i (kan os gemme andre ting såsom kommentar osv).
Avatar billede fbb Nybegynder
18. februar 2002 - 18:02 #8
Jeg har et... du kan se det her:
www.euk.yum.dk ok klik på billeder (det er ikke min mysql)
Avatar billede mikle_dk Nybegynder
18. februar 2002 - 18:05 #9
nå ja forresten så kan du se mit galleri på http://angelbabe.amok.dk - og så under billeder... jeg har lavet siden for en af mine venner, som havde lovet hende der pigen en hjemmeside!
Avatar billede mikle_dk Nybegynder
18. februar 2002 - 18:07 #10
interesseret i noget kode?
skriv til mikkel@muuh-world.dk
Avatar billede fbb Nybegynder
18. februar 2002 - 18:07 #11
mikle_dk.. vil du sende mig en kopi af det system?
Avatar billede fbb Nybegynder
18. februar 2002 - 18:07 #12
kunne godt tænke mig at kigge på dit system! :)
Avatar billede fbb Nybegynder
18. februar 2002 - 18:11 #13
fbb@frederikbb.dk vis jeg må få en kopi af det..! (ved godt det ikke er mit spm)
Avatar billede mikle_dk Nybegynder
18. februar 2002 - 18:25 #14
læs mine kommentare...