Avatar billede hrclinton Nybegynder
18. februar 2002 - 13:30 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Min Hjemmeside!!!! - Hvad synes i?

Hejsa alle design og html freaks!! Er i ikk flinke og komme med lidt kritik eller Ros om min hjemmeside, som jeg kan bruge til noget.

Men der r ikk kommet så meget stuff ind på siderne endnu! - så det r nok mere hvad jeg kunne gøre bedre, eller hvad der burde være anderledes....

p.s Har du en ide hvad jeg mere kunne bruge ude i menu?

Tak, Stenah

http://stenah.amok.dk
Avatar billede krofar Nybegynder
18. februar 2002 - 13:32 #1
________  __          ___  __          __  __
\ _____/ _/ /_  ____  /  | / / _______ / /  / /
  \___ \ \_ __/ /  - \ /  |/ / / __  / / /__/ /
  ___/ /  / /_  \  __//  /|  / / /_/ / /  __  /
  /____/  \__/  \__//__/ |_/  \____/ /_/  /_/

Er det alt?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2002 - 13:33 #2
ja det var jo ikke meget :-D

mvh.
http://www.questis.dk
18. februar 2002 - 13:33 #3
Den ser flot ud, men den gåt ud over vinduet i min browser hvis jeg ikke kører maximeret - det er vist ikke meningen
Avatar billede bundgaard Nybegynder
18. februar 2002 - 13:33 #4
1: drop det med at man skal åbne et nyt vindue..meget irriterende!
2: ret skod med så lille et vindue
3: gør skriften lidt større :)
Avatar billede hrclinton Nybegynder
18. februar 2002 - 13:34 #5
Neeeeej, du kunne måske også trykke på teksten!

Ingen point hvis mand ikk gider og tænke selv!!!
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2002 - 13:36 #6
okay, dropper lige dette forum for en tid, så har man sku da ikke lyst til at hjælpe folk, mange til klovn at side og overfuse folk der prøver at hjælpe en.. jeg er skredet
Avatar billede hrclinton Nybegynder
18. februar 2002 - 13:38 #7
Yeeees sir,
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. februar 2002 - 13:50 #8
enig med questis!!

clinton >> drop attituden!
ellers får du ingen hjælp herinde!!
Avatar billede a_c Nybegynder
18. februar 2002 - 13:51 #9
Det er sgu lidt kedeligt at kigge på.
Det er en masse irrelevant information der ikke vedgår andre end din mor og dine venner.
Personligt er jeg ikke meget for 'indgangssider' der ikke tjener andet formål end at sende en videre. Kan du ikke tage dit stenah logo og smide det ind på den side du linker til. Der er da ihvertfald masser af plads til det.

a_c
Avatar billede a_c Nybegynder
18. februar 2002 - 13:52 #10
Ja det var vel egentlig et svar.
Avatar billede hrclinton Nybegynder
18. februar 2002 - 13:53 #11
Hallo, der r sq da noget pis at skrive? - Hvis han ikk kan finde ud af at komme ind på hjemmeside behøver han ikk at lave sådan noet shit, som det første han skrev!!! Meeen det r fair nok Hvis han virkelig ikk kunne finde udaf det.

Det r bare en mærkelig måde at skrive det på! - for det ofr han jo slet ingen point af, Vel

Vh Stenah
Stenah@sol.dk

p.s kan man ikk ændre sit nick uden at lave en ny profil herinde på eksperten.dk?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. februar 2002 - 14:00 #12
det er attituden, du !! du kan da bare bede ham om at trykke på billedet.. uden at tale ned til manden - han prøver jo bare at hjælpe dig, !!
Avatar billede zyberdog Nybegynder
18. februar 2002 - 14:17 #13
DEt var squ da noget af en "under construction" side. Hmmm . Måske skulle der ligefrem være noget på siden før du/i spørger om vores menig om - indtil nu ingenting!
Avatar billede krofar Nybegynder
18. februar 2002 - 15:22 #14
I og med at der ikke er ret meget kommenterede jeg som jeg gjorde, det var kun en kommentar, da det er ret svært at give nogen konstruktiv kritik af noget der knapt nok er der. Men ok, hvis du ikke kan tage det............
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2002 - 20:18 #15
Undskyld jeg siger det, men jeg vil faktisk ikke engang kalde det for et design/en hjemmeside.
Der er ikke noget at vurdere
Avatar billede bundgaard Nybegynder
26. februar 2002 - 13:54 #16
takker for point..