Avatar billede hagi Nybegynder
18. februar 2002 - 13:11 Der er 2 kommentarer

Kolone navn

Jeg har brug at hente data fra en database, men ville gerne også vide hvad kolonnerne hedder.Fordi jeg ville gerne generere dynamisk hvad brugeren kan se.

For.eks.

vi har navn og telefon nr, men telefon nr. er tøm det behøver ikke at vise brugeren og næste række kan være at man har indtastede navnet og tel. nr og den skal vises.

Er der nogen hjælp derud.
Avatar billede hagi Nybegynder
18. februar 2002 - 13:12 #1
Jeg har brug at hente data fra en database, men ville gerne også vide hvad kolonnerne hedder.Fordi jeg ville gerne generere dynamisk hvad brugeren kan se.

For.eks.

vi har navn og telefon nr, men telefon nr. er tøm det behøver ikke at vise brugeren og næste række kan være at man har indtastede navnet og tel. nr og den skal vises. Husk vi skal have med kolloner navnerne og det kommer an på om der er nogen data i de enkelte felt.

Er der nogen hjælp derud.
Avatar billede jhc Nybegynder
18. februar 2002 - 17:20 #2
Hvad mener du ?. Skal data i vises i grid eller enkelt felter eller hvordan ???.