Avatar billede waark Nybegynder
18. februar 2002 - 11:48 Der er 11 kommentarer

Formular i Frontpage

Jeg er i gang med at lave et debatforum og jeg bruger den der ligger som standard i Frontpage. Kan man ændre felterne (der hvor man skriver emne, navn osv) så der SKAL indtastes før man får lov til at komme videre ?
Avatar billede smask Nybegynder
18. februar 2002 - 11:51 #1
jep..hvis du højreklikker på dine felter, og vælger egenskaber for formularfelt, så kan du omdøbe felterne.
Avatar billede backside Nybegynder
18. februar 2002 - 11:59 #2
Er det en form for validering af feltet du mener?
Avatar billede waark Nybegynder
18. februar 2002 - 12:10 #3
validering ????
Det skal bare være sån' at brugerne af Debat Forummet SKAL indtaste f.eks deres navn før indlægget kan sendes til forummet.
Avatar billede backside Nybegynder
18. februar 2002 - 12:41 #4
Netop.  ;)
Avatar billede backside Nybegynder
18. februar 2002 - 12:46 #5
Hvis du kræver at f.eks. email feltet udfyldes, skal du skrive:

<input type="hidden" name="required" value="email">
Noget i den stil.
Avatar billede waark Nybegynder
18. februar 2002 - 13:07 #6
ja undskyld ... ikke for at lyde utaknemmelig ... men "noget i den stil" tror jeg ikke virker hehe :) hehe
Avatar billede backside Nybegynder
18. februar 2002 - 13:17 #7
Jamen, har du prøvet?
Avatar billede backside Nybegynder
18. februar 2002 - 13:55 #8
<INPUT TYPE="hidden" NAME="required value="navn,telefon,email">
Her SKAL navn, email og telefon felterne intastes.

Jeg skrev "noget i den stil" fordi jeg ikke havde testet det selv.
Avatar billede smask Nybegynder
18. februar 2002 - 14:39 #9
Hvorfor henter du ikke bare et debatforum hos eks. www.egenhjemmeside.dk ?
Det er lidt nemmere :-)
Avatar billede waark Nybegynder
19. februar 2002 - 08:31 #10
smask : fordi jeg gerne vil bestemme designet 100 pct :)
og tak for hjælpen backside .. hvis du vil ha points'ne må du lige lave det som svar
Avatar billede backside Nybegynder
19. februar 2002 - 10:27 #11
Nope, ellers tak, jeg svarer aldrig.  ;)
Snup dem selv.