Avatar billede delphi_man Nybegynder
17. februar 2002 - 20:13 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike

Hej

jeg ved godt at det her spørgesmål ikke høre til her men jeg kunne ikke finde andre steder. Nå men jeg har hørt at man kan sådan nogle roboter på i counter-strike er det rigtigt og vis det er hvodan gør jeg.
Avatar billede diraoui Nybegynder
17. februar 2002 - 20:17 #1
Du mener at du vil have nogle Robotter at spille med mens du ikke er på nettet!!
Avatar billede delphi_man Nybegynder
17. februar 2002 - 20:17 #2
ja
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
17. februar 2002 - 20:20 #3
http://bot.counter-strike.net/
download Realbot - .exe filen og installér filen under cs (hvis du er heldig finder den selv stien)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
17. februar 2002 - 20:20 #4
ja det har jeg faktisk også hørt..
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. februar 2002 - 20:25 #5
www.pcgamez.dk/download.php under cs-bots finder du nogle stykker.
PodBot er bedst.
Avatar billede werd Nybegynder
17. februar 2002 - 20:27 #6
Avatar billede diraoui Nybegynder
17. februar 2002 - 20:29 #7
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. februar 2002 - 20:36 #8
Ja, det er også den samme som denne:
http://www.pcgamez.dk/download_vis.php?id=2
Avatar billede delphi_man Nybegynder
17. februar 2002 - 20:47 #9
hvordan bruger man dem
Avatar billede -simon- Nybegynder
17. februar 2002 - 20:47 #10
s.b.a, du er vel nok rigtigt i det vittige hjørne idag :)
Avatar billede delphi_man Nybegynder
17. februar 2002 - 21:04 #11
Er der ikke en der vil hjælpe mig med hvordan man bruger dem
Avatar billede -simon- Nybegynder
17. februar 2002 - 21:07 #12
realbot

kør installation, installer i halflife dir og i counterstrike dir - plejer jeg at gøre.
inde i cs skriver du (i konsolten) "addbot" og der kommer en bot med i dit spil
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. februar 2002 - 21:07 #13
Jo, du lægger dem ind i din cstrike mappe, overskriver to filer (de to du får med i .zip-filen)
Så følger du manualen...
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. februar 2002 - 21:08 #14
FULDSTÆNDIG SAMME TID :o)
Avatar billede -simon- Nybegynder
17. februar 2002 - 21:08 #15
kult :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. februar 2002 - 21:14 #16
Hvem kom så først?? hehe...
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
17. februar 2002 - 21:15 #17
delphi_man - hvis du har downloade Realbot (den bedste), http://bot.counter-strike.net/realbot, og installeret det rigtig, kan du inde i spillet i konsollen skrive 'rb_addbot' og så kommer der en bot ( '_' laves med shift+? ). Du skal også få en menu frem ved at trykke shift+´ (i cs vil det blive et '=', som botmenu er låst fast til).
Hurtig brug af menu'en:
Tilføj en tilfældig bot: shift+´ 1 1
Restart runden (dræb alle bots): shift+´ 4
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
18. februar 2002 - 11:07 #18
m-koldsgaard er det ikke min løsning ?
Avatar billede delphi_man Nybegynder
18. februar 2002 - 11:38 #19
Jeg kan altså kun få realbot til at virke
Avatar billede delphi_man Nybegynder
18. februar 2002 - 11:42 #20
men når jeg starter spillet kan kommer der 7 automatisk vis jeg ikke har sat max player til mindre og kan jeg ikke sætte flere på
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
18. februar 2002 - 13:46 #21
jdr_lundgren - Jeg uddyber bare ved brugen af realbots'ne.
delphi_man - Hvis du har installeret realbot, kommer alle bots'ne ikke med det samme af sig selv, de kommer løbende, ligeså på en rigtig internetserver (derfor hedder det realbot). Husk at du kan fjerne bots inde i en af undermenuerne shift+´ 1 3.
Avatar billede delphi_man Nybegynder
19. februar 2002 - 09:41 #22
ja men jeg vil gerne have pod bot til at virke fordi real bot er for lætte
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
19. februar 2002 - 13:48 #23
Når du tilføjer realbots, kan du i stedet for at tage en random bot, selv bestemme for gode realbots'ne skal være.
Tilføj bot efter eget valg: shift+´ 1 2 (der efter vælges skill og team)
Avatar billede delphi_man Nybegynder
19. februar 2002 - 16:06 #24
shift+' 1 2 betyder det at man skal trykke shift og ' eller shift og ' og 1 og 2
Avatar billede delphi_man Nybegynder
19. februar 2002 - 16:07 #25
når man har real bots kan man også godt bare skrive addbot i konsollen fordi det kan jeg
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
19. februar 2002 - 17:50 #26
shift+' 1 2 betyder at du skal trykke shift og ' samtidig og derefter 1 og til sidst 2, husk det skal være lige efter hinanden.
addbot er ikke til realbot det er en anden (måske POD, ved det ikke).
Avatar billede delphi_man Nybegynder
19. februar 2002 - 20:20 #27
hvad for et link skal jeg ta
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
19. februar 2002 - 20:57 #28
ved min kan du downloade det omtalte realbot:
http://bot.counter-strike.net/
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
19. februar 2002 - 21:03 #29
jdr_lundgren - hvad mener du med:

"
ved min kan du downloade det omtalte realbot:
http://bot.counter-strike.net/
"
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
19. februar 2002 - 21:07 #30
delphi_man - Hvad mener du helt præsis, har du ikke downloadet realbot? ellers er det på:
http://bot.counter-strike.net/realbot

Det var 5. gang der var link til den server.
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
19. februar 2002 - 21:19 #31
m-koldsgaard < det var da delphi_man sagde "  hvad for et link skal jeg ta  "
Avatar billede delphi_man Nybegynder
20. februar 2002 - 15:16 #32
jeg havde pod-bot installeret og det var den jeg brugte men nu har jeg real bot og addbot virker ikke mere efter jeg afinstalleret pod bot, men jeg kan stadig ikke få menuen frem.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
20. februar 2002 - 15:34 #33
Realbot menu er 'rigtig' på '='-knappen så prøv i konsollen at skrive forskellige tegn indtil du finder '='.
Hos mig er det shift og ' man skal trykke.
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
21. februar 2002 - 14:39 #34
hvis dit CS er sat til et amerikansk keyboard er det knappen lige før backspace altså den som laver følgende tegn: ´`|
Avatar billede delphi_man Nybegynder
21. februar 2002 - 14:54 #35
det er den der er = i konsolen men der kommer ikke nogen menu frem
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
21. februar 2002 - 14:59 #36
jdr_lundgren >> kan man sætte tastaturet til dansk?
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
21. februar 2002 - 15:02 #37
så har du muligvis ikke installeret der korrekt, da jeg downloaded den som .zip fil pakkede den sig ikke ordenligt ud.
tag denne mirror:
http://people.a2000.nl/rhendrik/RB_Ver1.exe
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
21. februar 2002 - 17:01 #38
Du kan finde ud af om det er installeret ved skrive rb_addbot i konsollen. Kommer der en bot, virker det.
Avatar billede delphi_man Nybegynder
21. februar 2002 - 21:12 #39
ja det kan jeg godt
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
21. februar 2002 - 21:33 #40
Det lyder mærkeligt at hvis kan få bots frem ved at skrive rb_addbot i konsollen, men ikke kan få menuen frem jeg at trykke på de knapper der laver '='. Har du nogle hjemmelavede scripts fx buyscripts, som bruger '=', til en eller andet funktion?

Står der, når du starter et spil, dette i konsollen:
Bot-Menu is Bound at key ' = '
?
Avatar billede delphi_man Nybegynder
22. februar 2002 - 17:21 #41
nu virker det jeg havde den forkerte
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
22. februar 2002 - 17:35 #42
Havde den forkerte hvad? Realbot? Havde du downloadet den øverste på:
http://bot.counter-strike.net/realbot/downloads.html
for det skal jo være den nederste under Realbor version 1.0

Havde nu forventet et par point eller 5 for mine svar på hvordan du kunne bruge realbots'ne både med hvor gode de skulle være og hvordan du kan fjerne dem. Ja og så at du skulle bruge realbots i stedet for de andre forslag, da realbot er bedre.