Avatar billede tfnm Nybegynder
21. maj 2000 - 09:43 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Privat - overførsel

Jeg har skiftet brugernavn og vil ikke miste mine points...
Avatar billede smartin Nybegynder
21. maj 2000 - 09:44 #1
Mit nye brugernavn...
Avatar billede einstein Nybegynder
21. maj 2000 - 09:53 #2
ømmmmm det må man ikke. Og desuden har du 300 point mere nu, end du havde før.........

Det skulle undre mig meget hvis ikke admin lukkede dit brugernavn og dette spm.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. maj 2000 - 12:54 #3
se her :

tfnm's minisite på Eksperten.dk :
:)

tfnm's E-mail : nej@nowhere.net
(tfnm har selv valgt at andre må se adressen)

Jeg tror at tfnm har været en FAKE !
Avatar billede snowball Novice
21. maj 2000 - 13:41 #4
Betingelser for brug af Eksperten.dk

1. Som bruger af Eksperten.dk må du kun oprette 1 brugernavn.

Så det er altså ikke "lovligt" det du laver der tfnm/smartin !!!

Snowball
Avatar billede einstein Nybegynder
21. maj 2000 - 14:08 #5
hvem sladrer til admin.........
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. maj 2000 - 19:17 #6
Øhm ... jeg syntes ikke man skal "sladre" - Jeg er sikker på, at admin undersøger disse transaktioner ... de kunne evt. have en funktion, der finder antallet af store transaktioner (måske over 1000 point) om dagen, hvorefter admin checker situationen her :)

Who knows!? ;~)
Avatar billede snowball Novice
21. maj 2000 - 19:29 #7
Der sker sikkert heller ikke noget ved at skrive til Admin. Han har jo ikke svaret på de utallige andre henvendelser !!!

Snowball
Avatar billede einstein Nybegynder
22. maj 2000 - 02:28 #8
Tjaaa så kunne vi gøre de andre brugere af eksperten opmærksom på dette spm. og bede dem undgå at acceptere/svare på spm. fra smartin.
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 10:40 #9
Shit man kunne tjene mange points ved at oprette nye og så overføre pointene til den gamle. 300 points ad gangen - det kunne hurtigt blive til en del...
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2000 - 10:52 #10
morten_b: Det tror jeg hurtigt ville blive opdaget, og så vil der blive en fandens ballade !!!

Det er sket før, og der gik det ikke stille for sig !!!

Snowball
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 15:24 #11
Prøv at gå ind på tfnm's info.

Han har svaret på 2 spørgsmål:
1 til 30 point &
1 til 15 point

Hvor "#¤%¤&! har han 3340 points fra???
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2000 - 16:15 #12
Det er igen det samme som jeg lige har skrevet i et andet spørgsmål. Kig på hvornår han oprettede hans første spørgsmål, og regn så ud hvor mange point han har !

Her skal man bare lige huske at dette er en af de "gamle" brugere og dengang fik man lidt over 1000 point da man oprettede en bruger !!! (det var tider dengang ;))

Snowball
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 16:25 #13
14 måneder * 30 dage = 420 dag
420 dage * 5 point = 2100 + 45 point

= 2145 point minus alle de spm. han har oprettet. Så fik man 1500 point fra starten eller hvad? Bare et spørgsmål - no offense!
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2000 - 16:37 #14
Har ikke regnet det nærmere efter (og gider heller ikke gøre det!) men jeg mener det var 1100 point man fik i sin tid.

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2000 - 00:42 #15
Nej hvor mange X 300 skal ovennævnte bruger mon bruge?
Avatar billede tomsommer Juniormester
24. maj 2000 - 08:41 #16
Jeg synes det er pisse dårligt at man ikke kan ændre sit brugernavn!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2000 - 10:10 #17
Skifter du da navn sådan engang i mellem, når du er ved at være træt af dit personlige navn?
Avatar billede tomsommer Juniormester
25. maj 2000 - 10:11 #18
Ja.. jeg er sur over jeg ikke kan have et mellemrum i mit navn :)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. august 2001 - 16:45 #19
Hmmm... skummelt?
Avatar billede hojben Novice
19. marts 2002 - 20:47 #20
goddag goddag... I hører nu den automatiske sletterobot....

Da smartin helt 100% har haft TFNM som en opsamlingskonto og nu har brudt E.' regler... deaktiveres begge brugere..

Smartin er velkommen tilbage hvis han lover at læse E.' regler OG overholde disse...

Tak for nu ;=)
Avatar billede hojben Novice
19. marts 2002 - 20:53 #21
Ahhh det lettede sq...

MortenB > Meget muligt at du kunne ha i tankerne at score point på den måde, men vi er lynhurtigt efter dig i så fald.

phylox2 > "At sladre" gør kun E. bedre..

Hojben/CA
Avatar billede smartin Nybegynder
12. september 2003 - 10:21 #22
hov... lol... faktisk var det ikke en opsamlingskonto. Jeg skiftede domæne fra tfnm.dk til smartin.dk (og nickname) i sin tid og ville ikke miste alle mine points, som primært (sikkert 99%) var opsparet pga. medlemstid. Det er over 3 år siden... haha... helt tilfældigt, at jeg lige så alle de kommentarer fra sure brugere :)

Jeg var ikke i stand til at skifte brugernavn (skrev til admin osv.), så dette blev enden på det. Jeg kan ikke huske reglerne dengang, men nu er de i hvert fald ændret - og man kan også kun overføre 200 points (el.lign.) ad gangen.

Jeg beklager... og morer mig lidt over alle jer, som prøver at regne løs på, hvad der er sket.. i regner helt sikkert forkert... men jeg fik admin til at slette den gamle bruger i sin tid, så...

PS.: Fandt faktisk lige den gamle bruger (som står til ikke at være aktiv), da jeg blev nysgerrig: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=tfnm

PPS.: At man sparer points op over tid kan måske virke som snyd på nogen, men sådan er det nu engang. Og da min bruger er forholdsvis gammel, så har jeg en del points opsparet - sådan er det bare.