Avatar billede smilet Nybegynder
17. februar 2002 - 14:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Nero 5.5.7.2

Nero 5.5.5.1 fungerer fint under min WinXP ,---men når jeg installerer den nye Opdatering 5.5.7.2 går der ged i det hele,---hvad kan der være galt ??? Nero reklamerer selv med at 5.5.7.2 skal kunne køre under XP.
Hjælppp!!
Avatar billede kick Nybegynder
17. februar 2002 - 14:49 #1
Mener der er en patch på nero's hjemmeside
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
17. februar 2002 - 14:50 #2
Den kører da også ganske godt, ihvertfald her i huset.
Prøv at fjerne den og installere den igen.
Men problemet kan jeg ikke fortælle dig hvad er.
Avatar billede smilet Nybegynder
17. februar 2002 - 14:51 #3
Og ,----hvad hedder den patch ?? Jeg kan godt brænde Data men ikke Musik.
Avatar billede kick Nybegynder
17. februar 2002 - 14:55 #4
Kigger på deres side nu
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. februar 2002 - 15:03 #5
når 5.5.5.1 virker fint under WinXP, hvorfor så opgradere den?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. februar 2002 - 15:06 #6
Hvis du godt kan brænde Data men ikke musik, kan det være fordi din buffer for overrun.. dette opstår når systemet ikke kan opretholde en jævn strøm af data under brændingen af en CD-R. Se: http://www.it-leksikon.dk/vis.asp?id=5378&ord=Buffer+Underrun
Prøv at lade være med at vælge "Hurtig kopiering (On-the-fly).
Så gemmer den først hele cden på computeren og brænder det derefer ned.. Så kommer der ikke for lange pauser i mellem datastrømene..
Hvis dette hjælper kan du senere prøve at sætte computeren til at være en del af en virtuel buffer.. Dette har jeg en computer-blads artikkel om et sted hvis du er interreseret...

Håber det hjalp!!

/Nicklas B.
Avatar billede smilet Nybegynder
17. februar 2002 - 15:07 #7
Fordi der er disse forbedringer
Nero Wave Editor

Advanced Nero Cover Designer

Nero MPEG1 Video Encoder

VCD / SVCD Menu Creation

Audio Plug-In Interface

Embedded Nero API (Application Program Interface)

Nero Toolkit

And much much more...
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. februar 2002 - 15:12 #8
smilet> ok og tak for tipset ;o)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. februar 2002 - 15:21 #9
Virker det hvis du brænder cd'en uden brug af "Hurtig kopiering (On-the-fly)"??!?
Avatar billede kick Nybegynder
17. februar 2002 - 15:24 #10
Jeg kan ikke find nogen patch til den på deres side
så jeg kan ikke hjælpe dig men du kan jo prøve og installer det på ny

KICK
Avatar billede smilet Nybegynder
17. februar 2002 - 19:34 #11
Problemet er hovedsalig denne besked: Analyzing CD failed
det gælder op til flere digital Cdèr jeg har prøvet !!
Nogen ideer ???
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. februar 2002 - 19:46 #12
Den skriver jo hvad der er galt... Den kan vel ikke analysere cd'erne... Er cd'erne meget risset??
Avatar billede smilet Nybegynder
17. februar 2002 - 21:36 #13
Nej, det er de ikke og ver.5.5.5.1 har ikke nogle prob. med at læse og brænde dem !!!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. februar 2002 - 21:49 #14
Hvis jeg var dig ville jeg gå ind på deres side, finde deres email-adresse og skrive til dem.. Du kan jo bare skive din cd-key og skrive hvad dit problem er... De har jeg også solgt retten til at hente deres opdateringer. og de skal da vel virke...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. februar 2002 - 22:54 #15
Har du fået det til at virke?? Du skal da ikke acceptere får det virler 99,9% (Computere virker andrig 100%)???
Avatar billede smilet Nybegynder
18. februar 2002 - 20:45 #16
Nej,--ikke endnu,-men dit foreslag om at skrive til dem synes jeg er en god ide,---så det har jeg allerede gjort---venter nu på svar.
Takker for hjælpen ;-)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. februar 2002 - 21:15 #17
Nå, ok... Men selv tak for pointene... :-)
Avatar billede michaeltran Nybegynder
25. februar 2002 - 21:11 #18
hej
prøv tjek denne link www.cdrsoft.cc
der skulle være nogle cdr-programmer og cracks
god fornøjelse