Avatar billede cooltie Nybegynder
17. februar 2002 - 13:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

XP-Home og PWS?

Hej,

Jeg vil jo godt fortsætte min udvikling i ASP selvom jeg har opgarderet til Win-XP Home. Men hvor kan jeg finde en PWS eller IIS henne?

På forhånd tak.

Cooltie
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2002 - 14:06 #1
Avatar billede wilweb Nybegynder
17. februar 2002 - 22:15 #2
IIS 5.0 følger med på win-XP + pro ikke på home edition.
Jeg vil ikke anbefale at du prøver at gå i gang med IIS på XP-Home og du kan ikke køre PWS på Home udgaven.
slogan fra Microsoft:
Opgrader til XP pro.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
18. februar 2002 - 15:05 #3
Gå ind i Control Panel (Kontrol Panel) > Add or Remove Programs (Tilføj/Fjern Programmer) > Add/Remove Windows Compoments (Tilføj/Fjern Windows Kompomenter ... eller sådan noget) så skal du tjekke IIS af (altså så den er aktiv).
Det var det :-)

MVH
Mr.Meincke
Avatar billede wilweb Nybegynder
18. februar 2002 - 17:32 #4
Mr.Meincke :> Hvis du læser tidligere svar vil du erfare at IIS ikke er med til XP Home versionen, så det er ikke bare det:)
Så skal man installere IIS må man have fat i en advance server version, men det lige til at få IIS til at køre på en Home versionen.
Installations vejledning til IIS på XP Home
http://groups.google.com/groups?selm=3c3c9b9d.518663173%40news
Avatar billede wilweb Nybegynder
18. februar 2002 - 17:33 #5
men det lige til at få IIS til at køre på en Home versionen.= men det er ikk lige til at få IIS til at køre på en Home versionen.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
18. februar 2002 - 22:18 #6
gizome > sorry vidste det ikke...Har selv WinXP Pro og det er det med....
Avatar billede wilweb Nybegynder
19. februar 2002 - 20:20 #7
mr.meincke :> det er sq i orden, jeg selv har win 2K så jeg er også glad!
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
19. februar 2002 - 21:58 #8
det er det med = der er det med
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
19. februar 2002 - 21:59 #9
(sorry alle de stavefejl har lige faaet en engelsk keyboard...og det skal man lige laerer at bruge)
Avatar billede wilweb Nybegynder
24. februar 2002 - 15:11 #10
Hvad med at lukke dette spørgsmål?